رییس جمهور دولت خود را موظف به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم


گرگان – ایرنا – رییس جمهور گفت: دولت خود را موظف به افزایش سطح رفاه و آسایش مردم می‌داند و خیرین در این حوزه کمک حال دولت و مردم هستند.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی شامگاه جمعه در دیدار با خیرین استان گلستان اظهار داشت: کاری که دولت با همراهی مردم انجام دهد، ماندگار است و خداوند، پیامبر و اهل بیت(ع) به کار خیران و نیکوکاران توجه ویژه دارند.


رییس جمهور با بیان اینکه دولت اقدامات خیرین را ارج می‌نهد، گفت: کارهایی که خیرین انجام می‌دهند، کمک به مردم و همراهی با دولت است.


آیت الله رییسی همچنین با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: توجه به اعمال ماه‌های شعبان و رمضان نشان می‌دهد همیشه در پرتو خداخواهی، دگرخواهی و دستگیری از دیگران به‌ویژه نیازمندان وجود دارد به طوری که به فکر دیگران بودن، در آیات قرآن، سیره اهل بیت(ع) و زندگی انسان‌های سالم بسیار پررنگ است.


رییس جمهور با اشاره به بازدیدهای صبح امروز از مناطق مختلف استان گلستان، دیدن مشکلات موجود را رنج‌آور توصیف کرد و گفت: خلیج گرگان نعمت بزرگ طبیعی است که نباید خشک شود، بلکه باید با احیا و استفاده از این نعمت، در استان اشتغال‌زایی شود.


آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.