رییس جمهور در پایان شانزدهمین سفر استانی گلستان را ترک کرد


گرگان – ایرنا – آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امشب جمعه در پایان شانزدهمین سفر استانی گلستان را به مقصد تهران ترک کرد.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت لحظاتی پیش از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان را ترک کردند .


آیت الله ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت برای انجام شانزدهمین سفر استانی وارد گرگان شده بود .


سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارای در شهرستان علی آبادکتول، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های رامیان و آزادشهر، حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان های مینودشت و گالیکش، جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های کردکوی و بندرگز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گنبدکاووس، علی اکبرمحرابیان وزیر نیرو در گرگان و آق قلا، حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراوه‌تپه و کلاله حضور یافتند و سید امیرمدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و عشایر رییس جمهور هم به ترکمن و گمیشان رفت.


همچنین احمد وحیدی وزیر کشور، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهور و سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه رییس جمهور را در این سفر همراهی کردند.


دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان بود.


آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.