کارشناس داوری تصمیم هایی که گرفته شد درست بود به تیم داوری


تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تایید عملکرد اکبریان گفت: وی در سوپرجام به خوبی قضاوت کرد و تصمیم های درستی گرفت.


حیدر سلیمانی در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد داوری بازی سوپرجام تاکید کرد: جا دارد خدا قوت و خسته نباشید به تیم داوری بگویم. این بازی آخرین قضاوت اکبریان و تیم داوری او بود و برای همین سعی کرد بدون اغماض سوت زده و داوری خوبی را از خود به نمایش بگذارد.


وی ادامه داد: در این بازی اکبریان سعی کرد بازی را تحت کنترل خود در آورده و به نوعی بازی را مدیریت کند. او در صحنه هایی که بازیکنان دچار خطا می شدند به سرعت ظاهر می شد و با زدن سوت و دادن کارت به دنبال اداره کردن این دیدار بود.  


این کارشناس داوری کشورمان تصریح کرد: هر چند تصمیم هایی که در این بازی گرفته شد درست بود اما شاید بهتر این بود که وی در دادن کارت ها مدیریت بهتری را به خرج می داد،‌وقتی داور کارت زرد بدهد این احتمال هم وجود دارد که دوباره مجبور شود از کارت دیگری استفاده کند و آن وقت باید بازیکن را اخراج کند. به نظرم بهتر این بود که او بازی را به شکل دیگری مدیریت می کرد اما بازهم تاکید می کنم قضاوت خوبی را از او شاهد بودیم.


سلیمانی در واکنش به این سئوال که آیا کارت های قرمز داده شده، درست بود یا خیر افزود: هر دو کارت صحیح بود. بازیکنان دو تیم به شکلی عمل کردند که مستحق اخراج بودند. کادر فنی دو تیم هم باید دید چرا کارت گرفتند. به نظر می رسد الفاظی به کار برده شده که مستحق این برخورد و اخراج بوده است.