نهضت مردم فلسطین تا محو کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت


تهران- ایرنا- حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب گفت: نهضت حق‌طلبانه مردم فلسطین تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه روزگار ادامه خواهد داشت.


به گزارش حوزه امنیتی دفاعی ایرنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: نهضت حق‌طلبانه مردم فلسطین تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه روزگار ادامه خواهد داشت.


در پیام وزیر اطلاعات آمده است: روز جهانی قدس به تدبیر هوشمندانه‌ی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌ تعالی‌علیه)، به عنوان نقشه‌ی راه  تحقق آزادی سرزمین فلسطین شریف تعیین گردید و ان‌شاءالله، با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به سرانجام خواهد رسید. روز جهانی قدس، نوید بخش حمایت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است و این نهضت حق‌طلبانه تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه‌ی روزگار (که بنای حاکمیت سفاک آن بسان تارهای عنکبوت سست و لرزان است) ادامه خواهد داشت.


حجت‌الاسلام خطیب در این پیام تاکید کرده است: روز جهانی قدس افشاء کننده‌ی معیارهای دوگانه نهادهای بین‌المللی و مدعیان دروغینِ حقوق بشر است که آگاهانه چشمانشان را به روی کشتار بی‌امان ملّت‌های مظلوم یمن، سوریه، فلسطین، … و توسعه‌ی غیرقانونی شهرک‌سازی در اراضی اشغالی بسته‌اند.
روز جهانی قدس، تا همیشه‌ی تاریخ ماندگار است و ملّت فهیم ایران اسلامی، هم‌راه و هم‌دل با سایر ملل اسلامی، با حضور یک پارچه خود در راهپیمایی این روز، فریاد بلند علیه اشغال و تجاوز به ملّت مظلوم فلسطین را، سر می‌دهند.


وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد نیز، در جهاد علیه رژیم صهیونیزم غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌نمایند. ان‌شاءالله دوشادوش ملّت فهیم و انقلابی و ظلم‌ستیز ایران اسلامی، در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت خواهند کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40