طیبی حضور زنان در ورزشگاه رویایی بود


کاپیتان تیم‌ملی فوتسال گفت: حضور زنان بسیار اتفاق درجه یکی بود. از دیدن زنان عشق کردم. دیدید که هیچ اتفاقی رخ نداد و شور و هیجان را آورده بودند. واقعا حضورشان درجه یک بود و برایم یک روز رویایی بود. 


به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران امشب (یکشنبه) در چارچوب دیداری دوستانه با نتیجه ۵ بر ۳ ازبکستان را شکست داد. حسین طیبی، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما جوان شده و نیاز به این بازی‌ها داریم. ازبکستان تیم خوبی بود و بازی‌های بزرگی با پرتغال برزیل و روسیه داشت. این بازی کمک زیادی به ما کرد. امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به فوتسال داشته باشد.


او افزود: از رسانه‌ها و پیشکسوتان می‌خواهم فشار را از این تیم بردارند چرا که اگر چندین سال دیگر بگذرد، این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما جوان شده و به این بازی‌ها نیاز دارد. بازی با تیم‌های بزرگ به ما کمک می‌کند. ازبکستان هم تیم خوبی است که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کرده است. از خانواده فوتسال و پیشکسوتان خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنند. این تیم نیاز به بازی دارد. امیدوارم نگاه فدراسیون هم ویژه باشد و بازی‌های بزرگتری انجام دهیم. 


او درباره حضور زنان در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: حضور زنان بسیار اتفاق درجه یکی بود. از دیدن زنان عشق کردم. دیدید که هیچ اتفاقی رخ نداد و شور و هیجان را آورده بودند. واقعا حضورشان درجه یک بود و برایم یک روز رویایی بود. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا