رهاورد مصوبه سفر رییس جمهور اختصاص ۷۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان


بوشهر- ایرنا- سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: در قالب مصوبه سفر رئیس جمهور ۷۱ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به این شهرستان تزریق شده که در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستایی بکار گرفته خواهد شد.


به گزارش ایرنا، صادق بوستانی  روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر افزود: از آنجایی که توجه به توسعه و عمران روستایی و محرومیت زدایی از اولویت های دولت است لذا نتیجه پیگیریهای انجام شده و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر این اعتبارات جذب شد.


وی اضافه کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۵۶ پروژه عمران روستایی با اعتبار ۱۹میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در بخش مرکزی دشتستان به بهره برداری رسید.


بوستانی در ادامه از افتتاح کارخانه بتن ریزی دهیاری دهقاید با ظرفیت اشتغال ۱۴نفر  و اعتبارات منابع داخلی دهیاری به مبلغ ۸۰۰میلیون تومان با توانایی تولید بتن آماده، انواع قطعات بتنی، سنگ جدول، نیوجرسی، کانیو و انواع تیربرق و بلوک خبر داد.


سرپرست فرمانداری دشتستان  افزود: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای بنارآبشرین به مساحت یکهزار و ۵۰۰مترمربع و با اعتبار ۷۰۰میلیون تومان، بهره برداری از طرح ۱۶هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در روستاهای خوشمکان، چاه خانی و قراول خانه با اعتبار دو میلیارد تومان انجام شد.


بوستانی گفت: بهره برداری از ۵۰ واحد مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار ۱۴میلیارد تومان که یکی از آنها به نمایندگی در روستای حسن آباد و بوستان امید به مساحت چهار هزار مترمربع در روستای راهدار با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از برنامه های امروز دهه فجر مسئولین در شهرستان دشتستان است.