حزب ندای ایرانیان خط قرمز در مذاکرات برجام باید منافع مردم ایران


تهران – ایرنا – اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان، با تأکید بر لزوم لغو تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران اعلام داشتند: خط قرمز در مذاکرات برجام باید منافع مردم ایران باشد.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان و با حضور سید شهاب‌الدین طباطبایی دبیر کل و مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد. مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «پیش‌نویس قانون فعالیت تشکل‌های اجتماعی» و، «سناریوهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام» از جمله موارد بررسی‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.


 اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان، ضمن تأکید بر لزوم لغو تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران، احیای برجام را در راستای منافع ملی ارزیابی و از اقدامات دولت سیزدهم در این زمینه استقبال کردند.


اعضای شورا تأکید کردند: خط قرمز در مذاکرات برجام باید منافع مردم ایران باشد. برجام یک تصمیم استراتژیک و حیاتی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم بوده و نباید درگیر اختلاف‌های جناحی شده یا ابزار تسویه‌حساب‌های سیاسی داخلی شود. این موضوع همچنان در دستور کار جلسات آینده شورای سیاست‌گذاری خواهد بود.


در ابتدای این جلسه «پیش‌نویس قانون فعالیت تشکل‌های اجتماعی» تهیه‌شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان، اراده مرکز پژوهش‌های مجلس در به ثمر رساندن این امر مغفول واقع شده را به فال نیک گرفته و خواستار توجه بیش از پیش به حقوق و آزادی‌های فعالان اجتماعی در متن نهایی شدند.