جام حذفی کار استقلال و پیکان به وقت اضافی کشیده شد


تهران- ایرنا- دیدار معوقه تیم‌های پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، در پایان وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفته است.


پیش از این قرار بود دو تیم در ۲۸ دیماه رودرروی یکدیگر قرار بگیرند اما به دلیل مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا بازی لغو شد.


قضاوت این مسابقه را «بیژن حیدری» با کمک‌های «مهدی عالیقدر» و «ایوب غلامزاده » بر عهده داشتند.


جام حذفی؛ کار استقلال و پیکان به وقت اضافی کشیده شد


استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگیزه‌های زیادی دارد، با پیروزی مقابل پیکان در جام حذفی نیز خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. در سوی مقابل خودرو سازان تهرانی که در هفت بازی گذشته خود طعم تلخ شکست را نچشیده‌ بودند به دنبال حذف استقلال از این رقابت‌ها هستند.


دقیقه ۱۱: استقلال در ضدحمله موقعیت خوبی پیدا کرد، یامگا با پاس عالی توپ را به آرمان رمضانی سپرد اما این بازیکن با بی دقتی به توپ ضربه زد تا فرصت آبی‌پوشان از بین برود.


دقیقه ۲۸: ارسال کرنر مهدی‌پور از جناح راست با ضربه سر خطرناک محمد دانشگر همراه شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به خارج رفت.


جام حذفی؛ کار استقلال و پیکان به وقت اضافی کشیده شد


دقیقه ۳۰: ارسال مجتبی حقدوست روی دروازه استقلال به محمدحسین فلاح رسید اما شوت این بازیکن با واکنش عالی و دیدنی دروازه‌بان جوان استقلال به کرنر رفت تا یکی از بهترین های فرصت گلزنی دو تیم در نیمه اول از بین برود.


دقیقه ۴۵: ضربه کرنر پیکان از جناح راست با ضربه سر فرامرزی همراه شد اما شانس با استقلال یار بود و توپ پس از برخورد به تیرک و دستان علی‌رضا رضایی به کرنر رفت.


دقیقه ۵۵: پیکانی‌ها در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه پیکان صاحب موقعیت شدند اما شوت دانیال جهانبخش با اختلاف کمی به خارج رفت.


جام حذفی؛ کار استقلال و پیکان به وقت اضافی کشیده شد


دقیقه ۵۷: پیکان بازهم صاحب موقعیت گل شد، پاس عالی ابراهی صالحی به مجتبی حقدوست رسید تا این بازیکن با با دروازه استقلال تک به بک شود اما خروج به موقع رضایی باعث شد تا او با زهم دروازه آبی‌پوشان تهرانی را از خوردن گل حتمی نجات دهد.


دقیقه ۶۳: یامگا درون محوطه جریمه پیکان فرصت خوبی را به دست آورد اما تعادلش را از دست داد تا تا نتواند به خوبی شوت بزند.


دقیقه ۸۲: جعفر سلمانی با حرکتی فنی از میان چند بازیکن بازیکن گذشت و ضربه خطرناکی را به سمت دروزاه پیکان نواخت اما توپ او با اختلاف کمی به خارج رفت.


دقیقه ۸۵: حملات پر دامنه استقلال در محوطه جریمه پیکان ادامه پیکان ادامه کرد و در نهایت توپ به حسین‌زاده رسید اما ضربه او آرام و بدون دقت بود تا به راحتی هدر رود.


جام حذفی؛ کار استقلال و پیکان به وقت اضافی کشیده شد


ترکیب پیکان:


فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی(دانیال جهانبخش)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.


ترکیب استقلال:


علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی(جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، ووریا غفوری(ارسلان مطهری)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی(رودی ژستد)