جام حذفی تساوی پیکان و استقلال در نیمه نخست


تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار معوقه تیم‌های پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، با تساوی بدون گل به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفته است.


پیش از این قرار بود دو تیم در ۲۸ دیماه رودرروی یکدیگر قرار بگیرند اما به دلیل مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا بازی لغو شد.


جام حذفی؛ تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست


قضاوت این مسابقه را «بیژن حیدری» با کمک‌های «مهدی عالیقدر» و «ایوب غلامزاده » بر عهده دارد.


استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر انگیزه‌های زیادی دارد با پیروزی مقابل پیکان در جام حذفی نیز خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. در سوی مقابل خودرو سازان تهرانی که در هفت بازی گذشته خود طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند به دنبال حذف استقلال از این رقابت‌ها هستند.


دقیقه ۱۱: استقلال در ضدحمله موقعیت خوبی پیدا کرد، یامگا با پاس عالی توپ را به آرمان رمضانی سپرد اما این بازیکن با بی دقتی به توپ ضربه زد تا فرصت آبی‌پوشان از بین برود.


جام حذفی؛ تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست


دقیقه ۲۸: ارسال کرنر مهدی‌پور از جناح راست با ضربه سر خطرناک محمد دانشگر همراه شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به خارج رفت.


دقیقه ۳۰: ارسال مجتبی حقدوست روی دروازه استقلال به محمدحسین فلاح رسید اما شوت این بازیکن با واکنش عالی و دیدنی دروازه‌بان جوان استقلال به کرنر رفت تا یکی از بهترین های فرصت گلزنی دو تیم در نیمه اول از بین برود.


دقیقه ۴۵: ضربه کرنر پیکان از جناح راست با ضربه سر فرامرزی همراه شد اما شانس با استقلال یار بود و توپ پس از برخورد به تیرک و دستان علی‌رضا رضایی به کرنر رفت.


ترکیب پیکان:


فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.


ترکیب استقلال:


علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، ووریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی.