تولیت آستان مقدس حضرت معصومه س امنیت کشور میراث خون شهیدان است




وزیر آموزش و پرورش: مکتب شهید سلیمانی در مدارس جاری شود


کرمان – ایرنا – وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب تربیتی شهید سپهبد حاج…


  • رکورد ورود خودرو به جزیره قشم شکسته شد


    رکورد ورود خودرو به جزیره قشم شکسته شد


    قشم – ایرنا – سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال ستاد اجرایی…


  • وزیر آموزش و پرورش: گروه های جهادی نقش موثری در برقراری عدالت آموزشی دارند

    قم – ایرنا –  تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)  امنیت کنونی را میراث خون شهیدان دانست وبر معرفی این میراث ارزشمند به نسل کنونی تاکید کرد.


    به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی تولیت آستان حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار رییس ستاد قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج ، از متولیان اردوهای راهیان نور خواست با ارائه مستندها از واقعیت‌ها سخن بگویند و با بهره‌مندی از فیلم‌های مستند و روایت‌گری در صحنه ،جوانانی که درکی از جنگ را نداشتند آگاه کنند.


    وی در ادامه ولایتمداری و خودباوری را سبب پیروزی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اگر رییس جمهور اوکراین هم دست به دامن قدرت های پوشالی نمی‌شد و بر مردم خود باور داشت، الان  وضع کشورش این‌گونه نبود.


    رییس ستاد قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج هم در این دیدار جذاب‌سازی، ارزان‌سازی وآسان‌سازی را از اهداف متولیان اردوهای راهیان نور بیان کرد.


     سردار عباس مطهری مردمی شدن را از اهداف دیگر در مدیریت این حرکت عظیم فرهنگی خواند و گفت: با هدف بهینه‌سازی راهیان نور بعد از وقفه دوران کرونا به دنبال این هستیم، اولویت را به خانوادگی شدن اعزام‌ها بدهیم.



    آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40