انصارالله دلبستگان به گنبد آهنین در محاسبات خود تجدید نظر کنند


تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز شنبه در واکنش به عملیات پهپادی حزب الله لبنان در عمق فلسطین اشغالی، در توئیتی نوشت: کسانی که روی توانمندی‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و سامانه دفاع هوایی موسوم به گنبد آهنین آنها حساب باز کردند باید در محاسبات خود بازبینی کنند.


به گزارش ایرنا از المسیره، محمد عبدالسلام در این توئیت نوشت: پس از مشخص شدن ضعف گنبد آهنین برابر یک پهپاد، کسانی که روی توانمندی‌های دفاعی رژیم صهیونیستی حساب باز کردند، باید در محاسبات خود بازبینی کنند.


وی در ادامه نوشته است: کسی که از خودش نمی‌تواند محفاظت کند، در حمایت از دیگران ناتوانتر خواهد بود و تنها خروج از یمن، امنیتی را به شما باز خواهد گرداند که آن را از دیگران می‌خواهید.


حزب الله لبنان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد از نوع “حسان” (به یاد شهید حسان اللقیس) را به مدت ۴۰ دقیقا در عمق ۷۰ کیلومتری آسمان فلسطین اشغالی به پرواز در آوردیم و پس از عملیات شناسایی مفصل به سلامت به پایگاه خود در لبنان بازگشت.


مقاومت همچنین تاکید کرد که با وجود تلاش دشمن برای سرنگونی، این پهپاد پس از انجام موفقیت‌آمیز ماموریت به سلامت بازگشت.


نفوذ این پهپاد به عمق اراضی فلسطین اشغالی یک بار دیگر ناکارآمدی سامانه دفاع هوایی صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین را اثبات کرد.