امیرعبداللهیان مناسبات دیرینه تهران ایروان هر روز گسترش یافته


تهران – ایرنا – وزیر امور خارجه در پیامی به وزیر امور خارجه ارمنستان گفت: مایه خرسندی است که مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور بر اساس پیوندهای ‌دیرینه تاریخی و تمدنی و منافع مشترک هر روز گسترش یافته و ابعاد جدیدی می‌یابد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در پاسخ به پیام تبریک آرارات ‌میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی ‌انقلاب اسلامی ایران با قدردانی از این پیام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر ‌پایه اراده ملت بزرگ ایران و تکیه بر ارزش‌های متعالی اسلامی همواره در جهت توسعه روابط با ‌کلیه کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه بر مبنای اصول کوشیده است.


امیر عبداللهیان اضافه کرد: در این ‌چارچوب مایه خرسندی است که مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور بر اساس پیوندهای ‌دیرینه تاریخی و تمدنی و منافع مشترک هر روز گسترش یافته و ابعاد جدیدی می‌یابد.


وی تاکید کرد: یقین ‌دارم با تلاش‌های متقابل و تحقق طرح‌های همکاری میان دو کشور در عرصه‌های مختلف، ‌بیش از پیش شاهد گسترش و تحکیم مناسبات دو ملت و تحکیم ثبات و امنیت در سطح ‌منطقه خواهیم بود.