اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزایش یافت


بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی از افزایش سقف اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان از رقم قبلی به ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز دوشنبه با اعلام این خبر از دیدار نماینده تام‌الاختیار سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و الحاق متمم، حجم اعتبارات مصوبات سفر از ۶ هزار میلیارد تومان به ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.


وی گفت: به جهت افزایش سقف اعتبارات سفر، پیگیری‌هایی در نهاد ریاست جمهوری انجام شد که در نخستین گام توانستیم این اعتبارات را ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به این استان در خرداد امسال اظهار داشت: موضوع الحاق متمم به مصوبات سفر رئیس جمهور در جلساتی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به‌طور جدی مورد بحث و مذاکره قرار گرفت و مقرر شد، پیشنهادات استان در این خصوص جمع‌بندی و ارائه شود.


وی به ارائه پیشنهادات استان اشاره کرد و گفت: در این نشست درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های جامانده از مصوبات سفر رایزنی شد و خوشبختانه اعتبارات متمم مصوبات از ۵۰۰ میلیارد تومان به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.


قناعت تصریح کرد: عمده اعتبارات متمم با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش‌های راه، آب، بهداشت و درمان، صنعت، آموزشی و امنیتی است.


وی گفت: تکلیف این است که تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی و عملیاتی شود.


رئیس جمهور ۱۹ شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی خود به خراسان جنوبی سفر کرد.


۲۸۵ طرح با اعتبار عمرانی ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رهاورد این سفر برای مردم خراسان جنوبی بود اما اعتبارات مصوبات سفر با پیگیری مسوولان استان و مساعدت دولت افزایش داشته است.


سید “صولت مرتضوی” معاون اجرایی رئیس جمهور نیز دهم خرداد امسال برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی و رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرای مصوبات به خراسان جنوبی سفر کرد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40