ابراز پشیمانی صهیونیست ها از نقش خود در فروپاشی توافق هسته ای


تهران- ایرنا- مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از فشار اعمال شده توسط تل‌آویو بر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ برای خروج از توافق هسته‌ای ابراز پشیمانی کردند.


به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی موسوم به «کان» در گزارشی درباره مذاکرات مربوط به توافق هسته‌ای در وین اعلام کرد که «رهبران امنیتی پشیمان هستند؛ چراکه هم ایران و هم قدرت‌های بزرگ اکنون پس از پیشرفت بزرگ تهران در برنامه هسته‌ای خود بویژه در زمینه غنی‌سازی اورانیوم، به سمت همان توافق پیش می‌روند و اگر آمریکا از توافق خارج نمی‌شد، ایران از این پیشرفت اجتناب می‌کرد».


در گزارشی که جمعه شب از شبکه تلویزیونی کان پخش شد، آمده است که «سران امنیتی اسرائیل این احساس پشیمانی را در یک نشست مشورتی اخیر که در آن یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل شرکت کرده بود، ابراز کردند».


در ادامه گزارش تأکید شده که «بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق اسرائیل (رژیم صهیونیستی)، از موضوع خروج آمریکا از برجام به عنوان دست‌آورد خود در مبارزات انتخاباتی استفاده کرده بود».


این شبکه صهیونیستی افزود: «تل‌آویو فشارهای خود را بر دولت بایدن برای در نظر گرفتن خواسته‌های اسرائیل در هرگونه توافق با ایران، به‌ویژه حفظ پرونده‌های تحقیقاتی علیه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و طولانی شدن بازرسی از نهادهای هسته‌ای این کشور، افزایش داده است».


در پایان این گزارش اشاره شده که «ایال هولاتا» مشاور امور امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور رایزنی با جیک سالیوان همتای آمریکایی خود درباره شروط تل آویو برای پایبندی به هرگونه توافق با ایران، راهی واشنگتن شد.


ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی افزایش تحرکات سران رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات جاری وین اعلام کرد کشورش با شرکای “اسرائیلی” خود درباره برجام اختلافات تاکتیکی دارد.


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره ارسال پیام یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به کاخ سفید گفت: “شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم، اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم.”


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما