بارش باران و برف همراه با وزش باد شدید در اکثر استان های کشور


تهران- ایرنا- رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ، از ادامه بارش برف و باران در بیشتر استان‌های کشور، همچنین وزش باد شدید در برخی استان‌ها طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.


به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کشور طی ۲۴ ساعت آینده گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، همدان، شمال استان مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، شمال شرق خوزستان و شمال چهارمحال و بختیاری بارش باران و برف در نقاط مرتفع و سردسیر همراه با وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌کنیم که در برخی نقاط با رعد و برق همراه خواهد بود.


وی افزود: در استان‌های اصفهان، یزد و قم نیز بارش‌های پراکنده‌ای را شاهد خواهیم بود.


ضیائیان درباره وضعیت آب‌وهوای فردا چهارشنبه- سوم فروردین ماه – گفت: در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال غرب و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران انتظار بارش‌های پراکنده وجود دارد.


به گزارش ایرنا، با گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا (اسفند ۹۸) اکنون با گسترش واکسیناسیون عمومی در کشور، افزایش حجم سفرهای نوروزی گزارش شده است. ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور ۲۳ دستگاه اجرایی در کشور تشکیل شده و همه برنامه ریزان و مسوولان سفر برای انجام سفرهای امن و ایمن مردم را به رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها دعوت می کنند.


مسافران و گردشگران نیز می توانند هر گونه اطلاعات لازم برای سفر و همچنین هرگونه شکایت و انتقاد از عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و همچنین افزایش نرخ خدمات تعرفه ها در تاسیسات گردشگری و بلیت پروازهای داخلی و خارجی را به سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ اعلام و در سایت www.۰۹۶۲۹.ir  ثبت و پیگیری کنند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40