گرایی مغلوب قهرمان المپیک شد همچنان در حسرت طلای جهان




واکنش باشگاه ملوان به لغو دیدار این تیم برابر فولاد


تهران- ایرنا- باشگاه ملوان بندرانزلی به تصمیم نماینده سازمان لیگ برای…


  • باخ: مقامات امنیتی پاریس از اتفاقات بازی لیورپول و رئال، درس گرفته و قابل اعتماد هستند

    تهران- ایرنا- «محمدعلی گرایی» نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقه‌های قهرمانی جهان، رقابت را به «کیم هیون وو» از کره جنوبی واگذار کرد.


    به گزراش ایرنا، رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی بلگراد از ۱۹ تا ۲۲ شهریور در بلگراد پایتخت صربستان برگزار خواهد شد.


    مبارزه‌های مقدماتی ۴ وزن ۵۵ (پویا دادمرز)، ۷۲ (محمدرضا مختاری)، ۷۷ (محمدعلی گرایی) و ۸۷ کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد آغاز شد.


    در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴  آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با کیم هیون وو دارنده طلا و برنز المپیک و یک طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان از کره‌جنوبی مبارزه کرد و با نتیجه ۶ بر یک رقابت را واگذار کرد. 


    گرایی که در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت زانو، نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی را داشته باشد در پیکارهای قهرمانی جهان نیز از همان کشتی نخست برابر حریف کروات نیز متزلزل و ناآماده نشان داد و در نهایت با پذیرفتن شکست سنگین برابر فرنگی‌کار کهنه‌کار کره‌ای، یک بار دیگر دستش از رسیدن به مدال طلای جهان کوتاه ماند. گرایی مدال برنز ۲۰۱۷ پاریس، ۲۰۱۹ قزاقستان و ۲۰۲۱ نروژ را در کارنامه دارد.


    کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.



    وب گردی

  • “https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما