کشاورز تلاش می کنیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم


تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: قهرمانی ما حاصل یک کار گروهی بود و خوشبختانه ماه‌ها تلاش و کوشش مجموعه گیتی‌پسند جواب داد و توانستیم در یک لیگ سخت قهرمان شویم؛ نهایت تلاشمان را می کنیم که نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.


به گزارش ایرنا، «محمد کشاورز» پس از برتری تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل چیپس کامل مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: امروز هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تیم چیپس واقعا جوانمردانه بازی کرد و نهایت تلاشش را به کار گرفت ولی ما به بازی مسلط بودیم و توانستیم آخرین بازی‌ را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. امروز مستحق پیروزی بودیم و توانستیم با یک فوتبال روان پیروز شویم.


سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به اینکه در فصل جاری چه اندازه از برنامه‌هایشان اجرایی شده است، گفت: بخش‌ زیادی از برنامه‌هایمان را پیاده کردیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که گوش به فرمان کادرفنی بوده و برنامه‌هایمان را اجرا کردند. علاوه بر آن از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که تمام مدت کنار تیم بودند.


وی درخصوص برنامه‌های مدنظرش برای ادامه کار در گیتی‌پسند، متذکر شد: ما سال آینده باید در دو جبهه بجنگیم و در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و قطعا کارمان سخت‌تر خواهد بود اما با همت و مشارکتی که در هیئت مدیره وجود دارد، می‌توانیم برای سال آینده برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.


کشاورز ادامه داد: جام باشگاه‌های آسیا حدودا از دهم مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و بر همین اساس تمرینات‌ را از ۴۰ الی ۵۰ روز قبل از این تاریخ شروع خواهیم کرد تا به امید خدا نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40