کامبک بارسا و صعود به جمع هشت تیم برتر حذف لورکوزن و آزمون از


تهران- ایرنا- دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با صعود تیم‌های بارسلونا، رنجرز، آتالانتا و براگا پیگیری شد.


به گزارش ایرنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب از ساعت ۲۱:۱۵ با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در پایان تیم‌های بارسلونا، رنجرز، آتالانتا و براگا موفق شدند با حذف رقیبان خود به مرحله بعدی صعود کنند. 


نتایج این دیدارها به شرح زیر است:  


گالاتاسارای ۱ – ۲ بارسلونا


دیدار رفت این دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و بارسا برای صعود به جمع هشت تیم کار سختی در استانبول داشت. در ابتدا در دقیقه ۲۸ مارکائو برای گالاتاسرای گلزنی کرد اما در ادامه بازی پدری در دقیقه ۳۷ و بعد از آن نیز اوبامیانگ در دقیقه ۵۰ موفق شدند برای آبی اناری ها گلزنی کنند. 


شاگردان ژاوی در نهایت دو بر یک پیروزی شدند و جواز حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا را بدست آوردند. 


بایرلورکوزن ۰ – ۱ آتالانتا


آتالانتا در خانه خود توانسته بود با نتیجه سه بر دو بایرلورکوزن را شکست دهد. آنها در آلمان نیز موفق شدند با گل ژرمی بوگا در دقیقه ۳+۹۰ لورکوزن را شکست دهند تا در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ نیز به عنوان صعود کننده به مرحله بعدی لقب بگیرند. سردار آزمون از دقیقه ۶۱ وارد بازی شد اما نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد. 


ستاره سرخ بلگراد ۱ – ۱ گلاسکو رنجرز


رنجرزی ها در دیدار رفت با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادنداما در دیدار برگشت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند اما در نهایت در مجموع دو بازی موفق شدند از سد حریف خود بگذرند و یکی دیگر از تیم های صعودکننده باشند. 


موناکو ۱ – ۱ براگا


براگا در بازی رفت توانسته بود موناکو را دو بر صفر شکست دهد. آنها در مجموع با نتیجه ۳ بر یک پیروز  شدند و به دور بعدی صعود کردند. 






آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40