ژاوی برای خرید لواندوفسکی به سن و سال توجهی نمی کنم


تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: وقتی می‌توانید یک خرید خوب داشته باشید، سن مطرح نیست؛ دنی آلوز را هم در ۳۸ سالگی به بارسلونا آوردم.


به گزارش ایرنا،‌ ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از دیدار بارسلونا برابر ختافه در هفته ماقبل پایانی لالیگا در مورد جدایی فرنکی دیونگ از تیمش اظهار داشت: باید ببینیم در این وضعیت اقتصادی چه کاری می‌توان انجام داد. او یک شروع کننده خوب برای ما است و بازیکن مهمی محسوب می‌شود اما در نهایت این وضعیت اقتصادی است که شرایط را مشخص می‌کند. او برای من بازیکن بسیار مهمی است و بیشتر اوقات به غیر از مواقعی که مجبور شدیم، در فهرست اصلی تیم قرار گرفته است. حضور او می‌تواند دوران خوبی را برای باشگاه رقم بزند و من او را بسیار دوست دارم اما باز هم می‌گویم باید شرایط اقتصادی باشگاه را هم در نظر بگیریم.


وی در مورد بازیکنانی که گفته می‌شود فروشی هستند، اضافه کرد: من به بازیکنان چیزی نگفتم چرا که هنوز فصل به اتمام نرسیده است.


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد اینکه بارسا در سال‌های اخیر از نظر اقتصادی شرایط خوبی نداشته، گفت:‌ من همیشه خوش‌بین هستم. باید در فصل بعد رقابت کنیم. همه توقع دارند. یک هدف را محقق کرده‌ایم و هدف دیگری وجود دارد.


اسطوره باشگاه بارسلونا در مورد انتقادات مبنی بر عقد قرارداد ۳ ساله لواندوفسکی ۳۳ ساله با آبی‌اناری‌ها، تصریح کرد: قصد ندارم در مورد لواندوفسکی صحبت کنم اما به شما یادآوری می‌کنم که برای ما سن مطرح نیست و ما دنی آلوز را در ۳۸ سالگی به خدمت گرفتیم. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد شرایط حرفه‌ای بازیکن است.. بازیکنانی مانند مودریچ، رونالدو و مسی هنوز در سطح بالایی بازی می‌کنند، پس سن مانعی ندارد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40