پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نخست


تهران- ایرنا- نیمه نحست دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) در دیداری حساس از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.


قضاوت بازی را «اشکان خورشیدی» با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «محمدعلی پورمتقی» عهده‌دار است.


استقلال پس از پیروزی در دیدار حساس و جنجالی در هفته گذشته مقابل گل‌گهرسیرجان با انگیزه‌های زیادی پا به این مسابقه گذاشته است تا در آستانه شهرآورد سه امتیاز شیرین را به دست آورد.


آبادانی‌ها که در دیدار گذشته خود قرمزپوشان تهرانی را دو بر صفر شکست دادند به دنبال پیروزی مقابل آبی‌پوشان تهرانی هستند تا اولین شکست فصل را به شاگردان فرهاد مجیدی تحمیل کنند.


دقیقه ۳: استقلال در پشت محوطه جریمه صنعت نفت آبادان صاحب فرصت شد اما عزیزبک آمانوف پس از برخورد با مدافع حریف دور شد.


دقیقه ۱۰: سانتر صالح حردانی از جناح راست با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما فرزین گروسیان با واکنش خوب خود اجازه باز دن دروازه تیمش را نداد.


دقیقه ۱۲: ارسال کرنر با ضربه سر مدافع برزیلی و تازه‌وارد استقلال رافائل سیلوا همراه شد اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی به خارج رفت.


دقیقه ۱۵: ارسال جعفر سلمانی از جناح چپ به شکل عجیبی در حال ورود به دروازه صنعت نفت آبادان بود اما فرزین گروسیان با عکس‌العمل به موقع خود توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه : حرکت ترکیبی استقلال باعث شد تا توپ در پشت محوطه جریمه استقلال به یامگا برسد و سانتر این بازیکن با ضربه سر حسین‌زاده همراه شد تا اولین گل آبی‌پوشان شکل بگیرد.


ترکیب استقلال:


سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، رضا آذری، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.


ترکیب صنعت نفت آبادان:


فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، احمد شریعت زاده، امید خالدی، مهدی حنفی،محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، شروین بزرگ



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40