ورود کمیسیون امور داخلی به بررسی حواشی بازی ایران لبنان در مشهد


تهران- ایرنا- رییس کمیسیون امورداخلی و شوراها از بررسی حواشی بازی ایران-لبنان در مشهد در کمیسیون در هفته جاری خبر داد.


به گزارش حوزه مجلس خبرگزاری ایرنا، محمدصالح جوکار با تاکید بر لزوم استیفای حقوق بانوان به دلیل رفتار غیرمنطقی در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع)، گفت: به دنبال حواشی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و نارضایتی که به دلیل عدم ورود بانوان به ورزشگاه ایجاد شد و برخورد نامناسب با بانوان، رئیس جمهور به وزیر کشور ابلاغ کرد که این مسئله را پیگیری کند. رئیس مجلس نیز به کمیسیون شوراها ماموریت رسیدگی در این خصوص را داده است.


رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر همین اساس فردا (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) جلسه‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور با حضور مسئولین مربوطه از وزارتخانه‌های کشور و ورزش وجوانان و نیروی انتظامی خواهیم داشت تا بررسی اولیه انجام شود. در صورتی که لازم باشد، هیاتی از کمیسیون بررسی میدانی هم خواهند داشت.


وی در ادامه یادآور شد: وزیر کشور روز سه‌شنبه (۱۶ فروردین ماه) نیز برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون حاضر می‌شود، در این جلسه درباره حواشی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) از وزیر کشور پیگیری خواهیم کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40