هلال احمر در تمامی عرصه ها کنار مردم بوده است


تهران- ایرنا – وزیر کشور هلال احمر را پیامبر سلامتی دانست و گفت: هلال احمر در تمامی عرصه ها کنار مردم بوده است.


به گزارش ایرنا از گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛  احمد وحیدی، در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به این که اربعین طلوع جدیدی در مکتب اهل بیت است، گفت: اربعین امروز نمود جهانی پیدا کرده و هر سال این مراسم نسبت به سال گذشته با شکوه بیشتری برگزار می شود. در برهه ای از زمان که برخی به دنبال این هستند تا با فریب کاری بر جهان مسلط شوند، اربعین این فرصت را ایجاد کرده است تا مردم به سمت تعالی و رستگاری گام بردارند.


وی افزود: اربعین بزرگ ترین هنگامه فرهنگی، مذهبی و سیاسی است که امروز شاهد برگزاری آن هستیم. اربعین اصولا سلامت بخش است و می تواند اضطراب ها و سرگشتگی ها را از بین ببرد.


وزیر کشور با اشاره به این که اربعین به روح و روان بشر آرامش می دهد، ادامه داد: شرکت کنندگان در مراسم عظیم اربعین با فداکاری و به دور از هرگونه حب و بغض پا در این عرصه می گذارند. همه بلایا در اربعین رنگ می بازد و این دست آورد مهم این مراسم است برای بشر امروز که در مشکلات مختلف گرفتار شده است.


وحیدی با تاکید بر این که هلال احمر در همه زمینه ها در کنار مردم است، گفت: در مراسم مهم اربعین نیز هلال احمر در کنار مردم است و با تمام توان خدمت رسانی می کند.



 اربعین مراسمی بزرگ است که میلیون ها نفر از سراسر جهان در آن شرکت می کنند و امید است تا مردم با سلامت کامل این سفر را انجام دهند و مشخصا ایمنی زائران، مساله اساسی و مهم برای ماست.


وزیر کشور ضمن بیان این که نحوه کمک رسانی در مراسم امری مهم است، خاطرنشان کرد: مدیریت جمعیت های انبوه یک وظیفه بزرگ است که در مراسم اربعین باید در داخل و خارج از کشور انجام شود و این وظیفه ای خطیر است که بر عهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته است. این وظیفه به بهترین خلق خدا ارائه می شود و بسیار ارزشمند و بی بدیل است. امروز هلال احمری ها همچون حاملان پیغام عاشورا در اربعین وظیفه ای سنگین برعهده دارند و هلال احمر پیامبران سلامت هستند و با عمل خود می توانند اشاعه دهنده پیغام عاشورا و اربعین باشند.


 وحیدی تصریح کرد: باید مراقبت ها در مراسم اربعین حسینی به گونه ای باشد تا در عرصه مقابله با بیماری ها خللی ایجاد نشود. خوشبختانه هم افزایی خوبی در میان مسئولان ایرانی و عراقی شکل گرفته است و با این همکاری می توان مراسم باشکوهی در اربعین برگزار کرد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما