هزاران ورامینی در ورزشگاه تختی میزبان رییس جمهور بودند


ورامین – ایرنا – هزاران نفر از مردم ورامین امروز -شنبه- برای شنیدن سخنان رییس جمهور به ورزشگاه تختی این شهرستان آمدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی ظهر شنبه در سالن ورزشی مرحوم تختی در جمع هزاران ورامینی سخنرانی کرد؛ هر چند بسیاری از مردم نتواستند وارد سال سرپوشیده شوند و بیرون از سالن به سخنان رییس جمهور گوش دادند.


پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس شهرستان نیز برای برگزاری هرچه بهتر مراسم در اطراف سالن ورزشی حضور دارند و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.


چند کیوسک نیز در اطراف محل سخنرانی رییس جمهور وجود دارد که نامه‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند؛ نخبگان شهرستان ورامین و پیشوا نیز در سالن حضور دارند و پرچم‌ و پلاکاردهایی را که عکس رییس‌ جمهور  روی آن وجود دارد در دست دارند و  به سخنان آیت الله رئیسی گوش می‌دهند.


رئیس جمهور صبح امروز/شنبه/ میهمان اهالی جنوب شرق تهران شده است تا از نزدیک در جریان مشکلات و فرصت های دیار ۱۵ خرداد (ورامین، قرچک و پیشوا) قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سه شهرستان ورامین، پاکدشت و قرچک سابقه ای درخشان در انقلاب اسلامی دارند و با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها همیشه مردم دیار ۱۵ خرداد یار و یاور انقلاب و رهبری بوده اند.


آیت الله رئیسی صبح امروز به این سه شهرستان که در ابتدای جاده امام رضا(ع) هم هستند، سفر کرد تا از نزدیک علاوه بر پایش مشکلات و فرصت های این دیار، دستوراتی در جهت رفع معضلات و استفاده از فرصت های ناب این منطقه صادر کند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40