میرحسین موسوی آشکارا بلندگوی قاتلان شهید سلیمانی و شهید همدانی


تهران – ایرنا – شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتشار بیانیه‌ای اظهارات موهن میرحسین موسوی را محکوم و تأکید کرد: موسوی امروز آشکارا بلندگوی قاتلان شهید سلیمانی و شهید همدانی و صدها هزار شهید مومن و فداکاری است که جان عزیز خود را در راه دین و دفاع از میهن و امنیت فدا کردند.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در بیانیه خود در محکومیت اظهارات میرحسین موسوی علیه سرداران جبهه مقاومت، تصریح کرد: یک بار دیگر میرحسین موسوی در ایامی مقارن با عاشورای حسینی با انتشار نوشته‌ای تحت عنوان مقدمه‌ای بر «ترجمه عربی بیانیه‌های جنبش سبز» در مقابل باورهای دینی و انقلابی ملت ایران ایستاد و بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به اصول و ارکان بنیادی انقلاب اسلامی نشان داد.


این بیانیه با اشاره به فتنه و حوادث سال ۸۸، اضافه کرد: موسوی در حالی که هنوز رای گیری انتخابات پایان نیافته بود خود را با «اختلاف زیاد» رئیس جمهور خواند و با این قانون شکنی در برابر رای مردم ایستاد و با «اردو کشی خیابانی» و تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی و حمله به مساجد، شیرینی مردمسالاری دینی و حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای را در کام ملت ایران تلخ کرد و سپس در عاشورای همان سال با آتش زدن خیمه‌های عزاداری حسینی و حمله به عزاداران، دشمنی خود را با اعتقادات و مقدسات مردم آشکار ساخت.


«شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» با تأکید بر اینکه «موسوی در بیانیه خود تلاش کرده مدافعان حرم و چهره شهیدانی چون قاسم سلیمانی و حسین همدانی تخریب کند»، می‌افزاید: اگر قرار بود ملت ایران دست به کاری که غرب با آن مخالف است نزند، اصلا نمی بایست انقلاب می کرد. پیداست او با همین استدلال مردم مظلوم فلسطین نیز را که در دفاع از سرنوشت و سرزمین خود در برابر غرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند ملامت و محکوم می‌کند.


این تشکل سیاسی یادآورد شده است: کافی است به یاد شکوه حضور مردم همدان در تشییع پیکر حاج حسین همدانی بیفتند و یا حضور ملت ایران را پشت سر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر آورند تا بدانند چه اندازه با آرمان های ملت ایران فاصله دارند.


این بیانیه در ادامه افزوده است: میرحسین موسوی باید بداند و البته می‌داند که ملت ایران با تجربه تاریخی از مشروطیت تا پیروزی انقلاب اسلامی و از پیروزی انقلاب تا امروز راه خود را در اعتقاد به حکومت دینی و پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای انتخاب کرده است. غرب رسواتر از آن است که بتوان ملت‌ها را از مقاومت در برابر سلطه‌گری غربیان بازداشت.


«شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» با تأکید بر اینکه «اصلاح طلبانی که تاکنون از موسوی حمایت کرده‌اند و در عین حال خود را حامی انقلاب اسلامی و وفادار به امام راحل معرفی می‌کنند باید موضع خود را در برابر میرحسین موسوی روشن کنند»، تصریح کرد: موسوی امروزه آشکارا بلندگوی قاتلان شهید سلیمانی و شهید همدانی و شهید اسکندری و صدها هزار شهید مومن و فداکاری است که در انقلاب اسلامی جان عزیز خود را در راه دین و دفاع از میهن و امنیت مردم ایران فدا کرده‌اند.


این تشکل سیاسی در پایان بیانیه خود خاطرنشان کرده است: سکوت حامیان موسوی قطعاً از نظر ملت ایران به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است. آنها نمی‌توانند در تاریکخانه سکوت پنهان شوند و از کنار این رسوایی به سادگی بگذرند چراکه میان حق و باطل راه سومی وجود ندارد.