منتظر تحولات بیشتری در ساختار و بودجه مجلس بودیم


تهران-ایرنا-نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار می‌رفت شاهد تحولات بیشتری در مجلس باشیم که شامل اصلاح ساختار، شکل و حتی بودجه می‌شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز(سه شنبه 16 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، مرتضی آقا تهرانی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم انقلابی هستند لذا باید تعامل خود را افزایش دهند تا مردم احساس اختلاف میان آنها نکنند.


نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی در حال بررسی است لذا همه قبول دارند که این فضا باید مدیریت شود.


وی ادامه داد: در دنیا از فضای مجازی به عنوان زندگی دوم یاد می‌شود و برای آن قانون پیش‌بینی می‌کنند؛ امیدوارم مجلس هم با همدلی به سمت بررسی این موضوع برود؛ یادمان باشد رهبر انقلاب نخستین فردی بودند که به این موضوع پرداخته و شورای عالی فضای مجازی را راه‌اندازی کردند ولی متأسفانه نتوانستیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: انتظار می‌رفت شاهد تحولات بیشتری در مجلس باشیم که شامل اصلاح ساختار، شکل و حتی بودجه می‌شد. اوایل مجلس صحبت از نشست‌های مشترک میان روسای کمیسیون‌ها بود اما انگار این موضوع کمرنگ شده لذا تقاضا می‌شود به صورت نظام‌مند امور را جلو ببرید تا مردم امیدوارتر باشند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40