معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان سمنان


ایسنا/سمنان آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دیوان محاسبات استان سمنان با حضور دکتر محمد علی زهره ای ، معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور ، هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استان در  سالن اجتماعات دیوان محاسبات استان سمنان برگزار شد.


در این آیین که امروز ۱۲ دی‌ماه برگزار شد، از خدمات اکبر میرشکاری که از بهمن ۱۳۹۸ عهده‌دار مدیرکلی دیوان محاسبات استان سمنان بود تجلیل و یحیی محمدی منش طی به عنوان  مدیر کل جدید دیوان‌محاسبات استان معارفه شد.


سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در آئین تکریم و معارفه مدیر کل دیوان‌ محاسبات استان سمنان اظهار کرد :  بی تردید اگر کارها برای رضای خدا انجام شود ، همچون حاج قاسم سلیمانی عزت یافته و عزیر خواهیم شد.


وی با بیان اینکه دیوان‌محاسبات کشور متولی امر حفاظت از منابع مالی و اعتباری بیت المال است افزود: خوشبختانه در استان سمنان دستگاه های نظارتی پشتیبان مدیرانی هستند که در مسیر قانون‌ گام بر می دارند.‌


استاندار سمنان با اشاره به مهمترین دغدغه‌های مدیران در این استان خاطرنشان کرد:” تصادفات جاده ای ” ، ” آب ” و ” جمعیت “، سه دغدغه‌ی اصلی ما در استان سمنان است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا