مدیر تیم فوتبال آلومینیوم قرارداد رحمتی تا پایان فصل است اما


تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قرارداد مهدی رحمتی تا پایان فصل بسته شده اما باشگاه با او برنامه بلندمدت دارد.


به گزارش ایرنا، حمیدرضا امیدوار با اشاره به اتفاقات دیدار آلومینیوم برابر ذوب آهن اظهار داشت: این دیدار برای ما بازی متفاوتی بود و همه بازیکنان هم دل بودند تا در این دیدار نتیجه بگیرند اما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و پس از آن شرایط از دستمان خارج شد تا این بازی را واگذار کنیم.


وی در مورد درگیری مصطفی احمدی با یکی از اعضای کادر فنی تیم افزود: به عنوان مدیر تیم آلومینیوم از جامعه فوتبال کشور به خاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم. مصطفی احمدی از بازیکنان با اخلاق ما است اما زمانی که گل خوردیم نتوانست خودش را کنترل کند و با کادر فنی درگیر شد.البته خودش در ادامه آمد عذرخواهی کرد و موضوع برطرف شد.


مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد آغاز کار مهدی رحمتی به عنوان سرمربی‌ جدید این تیم گفت: مراسم معارفه رحمتی امروز برگزار شد و تیم هم زیر نظر او تمرین کرد. 


وی در مورد مدت قرارداد خاطرنشان کرد: قرارداد او تا پایان فصل است اما بندی وجود دارد که در صورت گرفتن نتایج مطلوب، قرارداد برای فصل بعد تمدید می‌شود. باشگاه با او برنامه بلندمدت دارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40