مخبر بر ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان البرز تاکید کرد


تهران – ایرنا – معاون اول رییس جمهور بر لزوم ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و احداث، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی مجهز استان البرز تاکید کرد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه هماهنگی سفر استانی رییس جمهور به استان البرز عصر امروز – سه شنبه – به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.


محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان استان البرز، بر لزوم ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان و احداث، تکمیل و تجهیز مراکز درمانی مجهز این استان تاکید کرد.


معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اهمیت آرامش وآسایش روانی مردم، خواستار توجه هرچه بیشتر به عمران شهری در استان البرز و نیز انتقال زندان‌ها از محیط شهری به بیرون از شهر شد.


در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار البرز، وزیران بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور نیز حضور داشت، مهمترین طرح‌های اولویت دار دستگاه های اجرایی برای استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این نشست که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران عامل بانک ها نیز حضور داشتند، پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم برای تامین اعتبار جهت اجرای طرح های اولویت دار استان البرز اتخاذ شد.


برنامه ریزی برای خارج کردن زندان ها از محیط شهری در استان البرز و توجه به عمران شهری در این استان از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.