طارمی آتش در دهان دراگون ها تثبیت صدرنشینی پورتو با درخشش


تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال پاسوس‌فریرا و پورتو در هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال با درخشش مهاجم ایرانی پورتو و پیروزی این تیم به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پورتو یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال میهمان تیم پاسوس‌فریرا بود و در پایان موفق شد با نتیجه چهار بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد. 


تیم پورتو در ابتدا در دقیقه ۱۷ توسط په په به گل رسید اما دلگادو در دقیقه ۳۱ کار را به تساوی کشید. مهدی طارمی که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت در دقیقه ۳۸ به کمک تیمش آمد و پاس گل دوم تیمش را به اوانیلسون داد. 


در دقیقه ۵2 یکبار دیگر ملی پوش فوتبال کشورمان توانست به اوانیلسون پاس گل بدهد تا این مهاجم بیش از همیشه ممنون پاس های طارمی باشد. این پایان کار نبود چرا که طارمی این بار مهارت خود را در گل زدن نشان داد. او در دقیقه 59 با پاس گل اوانیلسون موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا یک شب طوفانی را پشت سر گذاشته باشد.  


گایتان از تیم میزبان رد دقیقه ۶۶ توانست یکی از گل ها را جبران کند اما این گل نتوانست جلوی پیروزی دراگون ها را بگیرد. طارمی در دقیقه ۷۲ جای خود را به کنسیسائو پسر سرمربی تیمش داد. 


پورتو با این پیروزی ۶۷ امتیازی شد و فاصله خود را با تیم دوم به عدد ۶ رساند. پاسوس‌فریرا با ۲۷ امتیاز در رده دهم قرار دارد.