شهردار بندرآستارا معرفی شد


آستارا – ایرنا – طی آئینی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم، میثم الوانپور به عنوان شانزدهمین شهردار آستارا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا  روز شنبه در آئین معارفه شهردار بندر آستارا در سالن اجتماعات شهرداری بیان کرد: وظیفه تمام مسئولان خدمت به مردم و تقویت زیرساخت ها بوده و باید دغدغه مند عمل کرد.


عنایت رضایی پور با اشاره به قدمت فرهنگی آستارا در تاریخ اضافه کرد: آستارا ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی بسیاری دارد و وظیفه شورای اسلامی شهر و شهرداری  استفاده از این ظرفیت هاست.


وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان جهت برطرف کردن مشکلات بیان کرد: شهرداری باید با بهره گیری از توان مشاوران نخبه و پیشکسوتان و صاحب نظران مدیریت شهری، موانع و مشکلات را شناسایی کرده و چرخ پیشرفت و ترقی آستارا را به حرکت در آورند.


مشکلات ترافیکی آستارا باید به حداقل برسد


فرماندار آستارا گفت: مشکلات حوزه ترافیک و پارکینگ باید به حداقل ممکن برسد، آستارا یکی از شهرستان های مهم گردشگر پذیر کشور است و باید ارائه خدمات به گردشگران در شأن نام این شهر مهم باشد.


رضایی‌پور با انتقاد از وضعیت نامناسب رودخانه داخل شهر آستارا بیان کرد: باید با لایروبی این رودخانه و سرمایه گذاری مناسب، فضاسازی برای بهره برداری از ظرفیت این رودخانه را در دستور کار قرار بدهند.


به گفته او یک شهردار خوب باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و ادبیات مدیریت بحران را در حوزه پیشگیری و مقابله بداند، ورودی و خروجی شهر آستارا وضعیت مناسبی ندارد و باید شهر را همه با هم بسازیم.


در پایان از تلاش های هفت ماهه قاسم نوپور سرپرست سابق شهرداری تقدیر و میثم الوان پور به عنوان شهردار بندر مرزی آستارا معرفی شد.


شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و مرکز آن جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران به شمار می رود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40