سردار فدوی بیان دستاوردها و ترسیم آینده درخشان انقلاب مهمترین


اراک – ایرنا – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بیان دستاوردها و ترسیم آینده درخشان انقلاب مهمترین رویکرد جهاد تبیین است و نهادینه کردن جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» روز یکشنبه در آیین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، افزود: در دین اسلام بر تصویرسازی صحیح و در واقع همان جهاد تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، تاکید فراوان شده و  تصویرسازی در دین اسلام بر اساس حق و حقیقت است و رسیدن به حق و حقیقت کسانی که در این مسیر مورد هدف قرار گرفته اند، مد نظر است.


وی بیان کرد: اگر جهاد تبیین تحقق پیدا کند، می‌تواند تصویر سازی از واقعیت بر مبنای آن چیزی که مورد نظر اسلام است ارائه شود و لذا وظیفه بسیار سنگینی در این خصوص وجود دارد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران کشور ادامه داد: تصویری که در ذهن مردم از واقعیت نقش می بندد بسیار مهم است چراکه بر مبنای آن تصویر مردم همه امور خود را تنظیم می کنند، قضاوت می کنند، سخن می گویند و رفتار انجام می دهند.


وی افزود: روایت صحیح و تصویر سازی هم در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته و هم در دنیای غرب بسیار چشمگیر مورد توجه است و در غرب منافع دنیایی شیطنت آمیز مطرح است.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: جهاد تبیین باید در کشور نهادینه شود و استمرار داشته باشد و مخاطب اصلی جهاد تبیین جوانان و نوجوانان هستند و باید حماسه های هویت ساز به خوبی تبیین شود.


سردار سرتیپ پاسدار فدوی عنوان کرد: تبیین یک امر جهادی و موثر است و به طور قطع خیرات و برکات فراوانی برای آینده نظام اسلامی دارد و در جهاد تبیین اول باید دستاوردها به خوبی بیان شود و سپس آینده درخشان نظام اسلامی برای جوانان و نسل جدید به خوبی ترسیم شود.


وی گفت: یکی از مهمترین موضوعات در جهاد تبیین فرهنگ دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه باید الگوهای موفق به خوبی روایت و تبیین شود باید با جهاد تبیین این فرهنگ را از تحریف و فراموشی نجات داد.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تصویر سازی از واقعیت ها بسیار مهم است و باید مورد تاکید جبهه حق باشد و اگر در این خصوص کم کاری شود، دشمن تصویرسازی غلط را انجام می دهد چراکه دشمن به دنبال وارونه سازی حقایق و به تعبیری عوض کردن جای شهید و جلاد است که باید هوشیار بود و جهاد تبیین راهکار موثر برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.


سردار سرتیپ پاسدار فدوی عنوان کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و یکی از اهداف مهم برگزاری کنگره‌های شهدا در استان ها نهادینه سازی و جهاد تبیین در دفاع مقدس است که خوشبختانه استان مرکزی در این خصوص پیشتاز و الگوهای موفقی ارائه کرده است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید این استان، تحقق جهاد تبیین بود که با محوریت نقش امام راحل در دفاع مقدس و نقش مردم استان مرکزی اقدامات بزرگ و زیرساختی مهمی انجام شد.


سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: توجه ویژه و تبیین نقش امامین انقلاب در دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی بود که در این راستا برگزاری اردوهای هفت اقلیم و با رویکرد امام شناسی در دستور کار قرار گرفت و بیش از سه هزار نفر از جوانان در اردوهای هفت اقلیم شرکت کردند و همچنان این برنامه موثر ادامه دارد.


وی اظهار داشت: رویکرد مهم اردوهای هفت اقلیم جهاد تبیین است، اقلیم ولادت و تربیت، اقلیم علم و معرفت، اقلیم مبارزه و مجاهدت، اقلیم تنهایی و غربت، اقلیم ایثار و مقاومت، اقلیم هجرت و اقلیم وصال و فراق مهمترین مقاطع حیات با برکت حضرت امام(ره) است که شرکت کنندگان با حضور در شهرستان های خمین، قم و تهران با این محورها آشنا می شوند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تربیت راویان و کارشناسان برجسته در اردوهای هفت اقلیم در دستور کار است که تبیین سبک زندگی امام خمینی(ره)، ارتقاء ، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ظلم ستیزی و استکبارستیزی در میان جوانان، تبیین نقش و مدیریت حضرت امام (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی های دفاع مقدس از سیاست های مهم راه اندازی اردوهای هفت اقلیم است.


سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی گفت: در کنار اردوهای هفت اقلیم طرح شهید مجید ایزد پناه به عنوان ۲ واحد درسی برای دانشجویان در راستای شناخت دانشجویان با مفاخر، اماکن مهم و تاریخی و بزرگان استان از جمله شهدای والامقام و کربلایی کاظم ساروقی در نظر گرفته شده که ۶۲ هزار دانشجو در این طرح هدف گذاری شده است.


استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت