سردار شریف سپاه پاسداران راهش را با منطق امام راحل طی می کند


شهرری – ایرنا – سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران راهش را با منطق امام راحل و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب طی می‌کند و از هجمه رسانه‌ای دشمنان هیچ هراسی ندارد.


به گزارش ایرنا ، سردار رمضان شریف روز سه شنبه در یازدهمین رزمانش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: رسانه های معاند نظام با ترفندهای خودشان بر هر اقدام سپاه پاسداران هجمه وارد و عملیات روانی راه اندازی می کنند، اینها نمی توانند فرزندان امام را از فعالیت و تلاش برای خدمت به محرومان بازدارند.


وی با بیان اینکه هفته گذشته سپاه پاسداران استان تهران یک میلیون بسته معیشتی توزیع کرد، ادامه داد: پس از این اقدام رسانه های معاند خشمگینانه علیه سپاه تاختند و مطمئن باشید امروز هم با توجه به این رزمایش علیه پاسداران جریان سازی می کنند.


این مسئول افزود: البته مشکلات معیشتی به دلایل متعددی وجود دارد که تحریمهای دشمن، سوء مدیریتها و گاهی خشکسالی ها مشکلاتی را در حوزه معیشتی بوجود آورده است و سپاه نمی تواند این مسئله را نادیده بگیرد.


شریف تاکید کرد: بنابراین یکی از ماموریت و مسئولیت های سپاه پاسداران در استانها کمک به مردم در همه حوزه هایی که امکانش هست شامل می شود، سپاه الهام بخش، روحیه بخش و برطرف کننده همه موانع و کمک رسان به همه کسانی هست که دل در گرو خدمت به مردم بزرگ ایران را دارند.


وی با بیان اینکه سپاه جای کسی را تنگ نمی کند و بستر را برای همه آماده می کند، گفت: از زمان تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی تاکنون هرکجا که دولتمردان قصد اقدامی برای رفع مشکلات مردم داشتند بهترین و امین ترین سازمان در کمک به آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هست.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز هم با تمام وجود اعلام می کنیم برای رفع مشکلات مردم و نشان دادن قدرت مدیریت و کارآمدی نظام آماده کمک به دولت مردمی هستیم.


این مسئول القای ناکارآمدی را مهمترین حربه دشمنان علیه کشورمان خواند و تاکید کرد: به برکت مدیریت جهادی، تفکر، عقلانیت و تلاش مجاهدانه دولت مردمی این حربه را هم از دست دشمن خواهیم گرفت و  نشان خواهیم داد همانطوری که از دل مشکلات فرصت های طلایی ساخیتم در زمان پیش رو هم با قدرت مضاعف این رفتار هارا تکرار خواهیم کرد.


وی بابیان اینکه خدا را شاکریم که نعمت رهبری حکیم انقلاب را بعد از امام راحل به ما ارزانی داشت، خاطرنشان کرد: ما فرزندان امام و رهبری  تلاش می کنیم الگوهای خوبی برای نسل جوان کشور باشیم تا چگونگی پیمودن راههای سخت برای تحقق آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم.


شریف اظهار داشت: از هیچ کس و جریانی هراس نداریم و با قوت و قدرت راه شهیدان را ادامه می دهیم و به پیمانی که با امام و رهبری بسته ایم سخت وفادار هستیم و برای تحقق آرمانهای آنان که همانا سربلندی ملت ایران و امت اسلام است تلاش می کنیم.


وی با بیان اینکه مهمترین مولفه قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از برخورداری از فرهنگ دینی، اهل بیت (ع) و رهبر معظم انقلاب، سرمایه اصلی این نهاد همه مردم سرزمین هستند، افزود: سپاه خودش را خادم ملت می داند.


این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران به سفارش امام راحل و تاکیدات رهبر معظم انقلاب همواره خودش را خادم توده مردم و شریک غم و شادی آنان می داند، خاطرنشان کرد: در یازدهمین مرحله کمک مومنانه سپاه پاسداران بیش از ۱۵ میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور برای جامعه هدف در حال توزیع است.


شریف ادامه داد: در کنار کارهای بزرگی که برای راهگشایی از مشکلات عدیده در سطح ملی به منظور رشد و پویایی کشور انجام می دهد،  هرگز در ارائه خدمات به ملت در اقصی نقاط کشور همانند حضور و امدادرسانی در سیل خوزستان غافل نبوده و نیست. 


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: با وجود فشارهای دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی این انقلاب به برکت انفاس قدسیه بنیانگذار جمهوری اسلامی و هدایت رهبر معظم انقلاب وارد چهل و چهارمین سالش شده است.


یازدهمین رزمایش کمک مومناه سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران با توزیع ۶۴ هزار بسته معیشتی و توزیع آنها در شهرستانهای استان تهران روز سه شنبه به یاد شهدای والفجر هشت در حرم امام راحل آغاز شد.