سخنگوی دولت مقاومت اسلامی امری فراتر از منطقه شده است


تهران – ایرنا – سخنگوی دولت، مقاومت اسلامی را امری فراتر از منطقه دانست و تاکید کرد: مقاومت هویتی جدید به جهان اسلام و منطقه بخشیده و پیروزی‌های زیادی را هم نصیب ملت‌های آزادی‌خواه کرده است.


به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی روز یکشنبه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت ۲۳ مرداد «روز مقاومت اسلامی» نوشت: امروز روز مقاومت اسلامی است. اگر سالها قبل حزب‌الله لبنان توانست رژیم صهیونیستی را در جنگ ۳۳ روزه به ذلت بکشاند، امروز مقاومت در غزه ۳ روزه منجر به آتش‌بس شد. مقاومت اسلامی امری فراتر از منطقه شده است که دیگر نه‌تنها قابل انکار نیست، بلکه قدرتی روزافزون دارد.


سخنگوی دولت افزود: مقاومت اسلامی این روزها در یمن، عراق، افغانستان، سوریه و حتی آفریقا و آمریکای لاتین مرزهای مقاومت را به قدری گسترانیده‌اند که استکبار جهانی در هیچ نقطه‌ای نمی‌تواند با خیال راحت بساط زور و استعمارگری‌اش را گسترش دهد.


بهادری جهرمی افزود: ایده صدور انقلاب امام خمینی(ره) این روزها در چهره سربازان مقاومت اسلامی در سراسر جهان قابل رویت است. مقاومت هویتی جدید به جهان اسلام و منطقه بخشیده و پیروزی‌های زیادی را هم نصیب ملت‌های آزادی‌خواه کرده است.