ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها نشان از تخصص کارکنان نیروی


دزفول-ایرنا- فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح نقش گفت: نگهداری و ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی نشان از عملکرد، تخصص و دانش فنی کارکنان نیروی هوایی در ساخت و نگهداری از تجهیزات حساس دفاعی است.


به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، ‌سرلشکر محمد باقری در بازدید از نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود: نیروی هوایی نقش کلیدی و بی‌نظیری در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور دارد.


وی ادامه داد: توفیقی شد تا از نمایشگاه و بخش‌های آماده پایگاه هوایی قهرمان دزفول بازدید و از نزدیک شاهد حضور پرشور و گرم علاقه‌مندان و مردم شهید پرور ایران اسلامی در این نمایشگاه باشیم.


فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح اظهارداشت: حضور پرشور زائران در این نمایشگاه نشان از علاقه وصف ناپذیر مردم به نیروهای مسلح و همچنین نقش حساس و طلایی نیروی هوایی الهی در منظومه دفاعی کشور و عمق قدرشناسی مردم ایران اسلامی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و حراست از فضای کشور دارد.
وی با بیان اینکه بی‌شک نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور نقشی کلیدی و بی نظیر است، خاطر نشان کرد: راهیان نور فرصتی استثنایی برای نمایش بخش اندکی از جانفشانی‌ها، تلاش‌ها و موفقیت‌های ماندگار و معنادار ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی الهی است.
سرلشکر باقری در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی افزود: این نمایشگاه محصول همت و مجاهدت بسیاری از همکاران عزیز ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: این نمایشگاه با عزم و اراده پاک رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان پایگاه هوایی وحدتی دزفول دایر شد و آرزوی ما این است که سال به سال این مرکز تبیین‌گر بتواند نمایشگاه را پرشورتر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار کند.
نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول از یکم فروردین برپا شده و تا ۱۱ فروردین ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40