رییس جمهور برای همه از دوچرخه امیرحسین تا درخواست امیرمحمد ۸


کرمان- ایرنا- چندماه پیش بود که امیرحسین هشت ساله اصفهانی در نامه‌ کودکانه خود از رییس‌جمهور دوچرخه خواست که سریع هم به خواسته‌اش رسید؛ حالا امیرمحمد کودک اهل منوجان استان کرمان نیز برای رییس‌جمهور نامه‌ای نوشته و ضمن درخواست تبلت گفته می‌خواهد مثل شهیدسلیمانی و فدایی رهبری باشد.


به گزارش ایرنا، امیرمحمد، هشت ساله و اهل شهرستان منوجان است؛ جایی در دوره یکی از افتاده‌ترین و محرومترین نقاط کرمان در جنوب استان.


امیرمحمد هفته گذشته همزمان با سفر استانی آیت الله رییسی به کرمان نامه‌ای خودمانی با دست‌خطی کودکانه نوشته تا بتواند فقط یک دستگاه تبلت داشته باشد. تبلتی که برای درس‌ خواندن به او کمک کند؛ در درخواستش چنین گفته که می‌خواهد برای کشورش دانش‌آموزی شایسته و مثل سردار سلیمانی باشد.


رییس‌جمهوری برای همه/ از دوچرخه امیرحسین تا درخواست امیرمحمد ۸ ساله از منوجان


متن کامل نامه امیرمحمد حاکیست: سلام به رییس جمهور ایران، من امیر محمد…. هستم، هشت سال سن دارم و شاگرد اول شدم و تبلت ندارم درس هایم را بخوانم دوست دارم برای کشورم (کشورِ) ایران عزیزمان دانش آموزی شایسته باشم و دوست دارم مثل سردار سلیمانی باشم و فدایی رهبر باشم. خدانگهدارتان. امیرمحمد.


شاید امیرمحمدهای زیادی در سفر ۲ روزه رییس‌جمهور به استان کرمان نامه نوشته‌اند، نامه‌هایی برای گره‌گشایی از شرایط زندگی خیلی ها که در شرایط برابر با خیلی های دیگر زندگی نمی کنند و معلوم نیست سرنوشت آینده آنان در چه مسیری در بزرگسالی هدایت می شود.


شرایطی که نابرابری سطوح رفاهی آن طی سال‌های اخیر در کشورمان کودکان مناطق محروم زیادی را رنج داده و فاصله آنان با کودکان مناطق برخوردار را زیاد کرده؛ فاصله‌ای که اگر رفع نشود شاید امیرمحمد و سایر امیر محمدهای دیگر سرزمینمان از الگوهایشان دور شوند و امیدشان را از دست بدهند.


امیرمحمدهایی که لازم است حداقل از نظر امکانات آموزشی و شکوفایی استعدادهایشان با افراد مرفه‌نشین در هر شهر و منطقه ای، در فرصت برابری قرار گیرند تا امکان شکوفایی نیز همانند سایر همسالانشان در یک زمینه عادلانه داشته باشند.


منوجان در ۴۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما