روایت حضور جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله فردوس منتشر می شود




دزدی منافع ملت ایران در خاک و آب بی‌پاسخ نمی‌ماند


تهران-ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با بیان…


  • پاسخی تاریخی به ادعای سفیر انگلیس در ایران+ تصویر


    پاسخی تاریخی به ادعای سفیر انگلیس در ایران+ تصویر


    تهران- ایرنا- عملکرد مداخله‌گرایانه دولت انگلیس در طول تاریخ نسبت…


  •  انضباط مالی و عدم استقراض از بانک مرکزی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است

    تهران- ایرنا- کتاب «دوباره فردوس» روایت حضور جهادی آیت‌الله خامنه‌ای در زلزله فردوس همزمان با برگزاری رویداد ملی جهاد مقدس رونمایی می‌شود.  


    به گزارش گروه سیاسی ایرنا، در سالگرد حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حادثه زلزله فردوس، رویداد ملی “جهاد مقدس” در این شهرستان برگزار می‌شود.


    ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد حضور جهادی حضرت آیت الله خامنه‌ای در واقعه زلزله فردوس در شهریورماه سال ۱۳۴۷، رویداد ملی جهاد مقدس در این شهر برگزار می‌شود.


    وی در ادامه اظهار داشت: در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی خواهد شد. این کتاب به قلم آقای مهرداد نوشته شده و برای اولین بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال ۱۳۴۷ منتشر می‌شود.  


    معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه‌مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ به این شهرستان سفر کردند، بیان کرد: ایشان طی حضوری دو ماهه در این شهر ضمن جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده فردوس سامان دادند.


    عطارزاده افزود: با هدف تبیین و ارائه الگوی تراز مدیریت جهادی، رویداد ملی “جهاد مقدس” از اول الی سیزدهم شهریورماه با محوریت خدمت رسانی به مردم شهرستان فردوس و مناطق اطراف آن برگزار می‌شود.


    وی خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی با حضور ۵۰ گروه جهادی و ۵۰۰ جهادگر نخبه در قالب اجلاسیه ملی جهادگران کشور در حوزه‌های خدمات، عمرانی، عشایری پزشکی و دندانپزشکی خواهد بود که به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، سازمان بسیج سازندگی و ستاد استانی این رویداد در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.


    معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب یادآور شد: برنامه محوری رویداد ملی “جهاد مقدس” آیین رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» است.


    عطارزاده افزود: این مراسم با حضور جمعی از مسئولین کشوری، فرهیختگان، نخبگان و فعالان عرصه جهاد و خدمت‌رسانی در مصلی جمعه شهرستان فردوس برگزار خواهد شد.


    وی برپایی نمایشگاه تصویری” جهاد مقدس” با موضوع روایت حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زلزله فردوس، برگزاری مسابقه دانش‌آموزی با هدف تبیین الگوی جهادی ویژه نوجوانان، برگزاری کارگاه تبیین گفتمان مدیریت جهادی رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سطح شهر فردوس و برپایی نمایشگاه عرصه آثار و محصولات مرتبط با اندیشه معظّم‌له را از برنامه‌های پیش بینی شده در حاشیه این رویداد عنوان کرد.