رئیس جمهور به حذف فقر مطلق مصمم است


تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سفرهای استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی موجب بازگشت اعتماد مردم به مسوولان شد، گفت: رئیس جمهور به حذف فقر مطلق مصمم است.


علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اقدامات رئیس جمهور و مجموعه دولت سیزدهم در ریشه‌کن کردن فقر مطلق در کشور اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی و مجموعه کابینه وی را در این مسیر مصمم می‌بینیم. سفرهای استانی هیات وزیران نقطه آغازی برای شناسایی محرومیت‌های جامعه در شهرها و روستاهای مختلف بود.


بابایی افزود: رئیس جمهور در سفرهای استانی پای درد و دل‌های مردم می‌نشست و مردم مستضعف مناطق مختلف به طور مستقیم و رو در رو امکان بیان مشکلات را برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور داشتند.


نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: تا پیش از دولت سیزدهم بین مردم و مسوولان کیلومترها فاصله وجود داشت، اما با روی کار آمدن دولت جدید این فاصله کیلومتری بسیار تقلیل یافت و اقدامات دولت سیزدهم و به ویژه سفرهای استانی موجب ایجاد امید در میان جامعه شد.


بابایی با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهور موجب بازگشت اعتماد مردم به مسوولان شد، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت در جریان این سفرها برگزاری میز خدمت از سوی معاون اجرایی رییس جمهور از دو روز قبل از سفرهای استانی رییس جمهور است.


وی اضافه کرد: بدین صورت که در هر یک از میزهای خدمت یکی از معاونان وزرا حضور دارند و مردم به صورت مستقیم مشکلات خود را مطرح می‌کنند که این اقدام تأثیر زیادی بر افزایش اعتماد عمومی به مسوولان دارد.


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق از جامعه، آیت‌الله رییسی را مصمم می‌دانیم ما در مجلس برای این منظور آماده همکاری با دولت هستیم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40