در قرنطینه شطرنج آنلاین بازی کنیم


از سریال‌های نتفیلیکس خسته شده‌اید؟ دیگر کوییز آو کینگ دل‌تان را زده است؟ پیشنهاد جذاب‌تری را در این روزهای خانه نشینی امتحان کنید. می‌توانید با دوستان خود شطرنج آنلاین بازی کنید بدون اینکه نیازی باشد به یکدیگر نزدیک شوید.


 این بازی را می‌توانید با خانواده خود و حتی دیگر بازیکن‌های آنللاین بازی کنید. کامپیوتر شما را با هم سطح‌های خودتان مچ می‌کند و می‌توانید با هوش انسانی دیگری بازی کنید. بازی شطرنج کاملا ذهنی است و دیگر لازم نیست نگران الگو برداری کامپیوتر از سبک بازی خود شوید؛ زیرا کامپیوتر بعد از شناخت سبک بازی شما، از آن بر علیه خودتان استفاده می‌کند. این بازی‌ها 3 بعدی هستند. کسانی که به هنگام مواجه با موقعیت‌های رقابتی استرس می‌گیرند، می‌توانند از این نوع بازی‌ها برای کنترل موقعیت استفاده کنند. در کنار دست خود پف‌فیل بگذارید و آرام باشید. شما می‌توانید در این برد آنلاین، اعتماد به نفس لازم برای بازی‌های شطرنج جدی‌تر را کسب کنید. در برنامه‌های شطرنج آنلاین قابلیت پخش صدا نیز وجود دارد که می‌توانید با رقیب خود صحبت کنید.


Chess.com


سایت چِس دات کام، برد شطرنج آنلاین است و شما می‌توانید به صورت رایگان، آنلاین در سایت بازی کنید. تنها باید یک نام کاربری برای خود بنویسید، ایمیل داشته باشید و سطح شطرنج خود را انتخاب کنید. کسانی که آشنایی زیادی با زبان انگیلیسی ندارند می‌توانند زبان سایت را به فارسی تغییر دهند. گزینه‌ی جدید برای شطرنج، در تعیین سطح ،به معنایی تازه آشنا شده با شطرنج است. همانطور که می‌بینید این سایت مخصوص همه سطح‌های شطرنج است از آشنایی تا پیشرفته.



Chess – online game hall


این برنامه مخصوص افرادی است که با گوشی بازی می‌کنند و شاید فضای سایت را برای بازی نپسندند. چِس آنلاین گیم هال یک اپلیکیشن است که به راحتی می‌شود از گوگول پلی و اَپ استور دانلود کنید.


Chess 24 .com


این سایت بسیار قدرتمند و حرفه‌ای است. برای ترجمه‌ی سایت تنها از ترجمه‌ی گوگل خود سایت استفاده کنید و سپس زمان آزادی که برای بازی دارید را انتخاب کنید. سایت به طور رندوم شما را با کسی هم بازی می‌کند که اندازه‌ی شما تایم بازی را انتخاب کرده است. همچنین می‌توانید با هوش مصنوعی بازی کنید. یکی دیگر از آپشن‌های این سایت تماشای بازی افراد دیگر است که می‌توانید اشتباهات و نقاط قوت را در غالب شخص سوم مشاهده کنید.


مزایای بازی شطرنج