خرید سرویس ملامین درجه یک


اگر تا به حال چیزی در مورد ملامین نشنیده اید ، احتمالاً غذا را در بشقاب و سرویس های ملامین خورده اید. از آنجا که این مواد منحصر به فرد سبک و ماندگارتر از ظروف چینی هستند ، بسیاری از غذاخوری ها و رستوران ها به سرویس هایی از جنس ملامین علاقه بیشتری نشان می دهند.

بنابراین لازم نیست که به طور مداوم ظروف شکسته را با ظروف جدید جایگزین کنید. یکی دیگر از مزایای سرویس ملامین درجه یک این است که حمل سینی های بزرگ با تعداد زیادی صفحه در داخل را برای کارمندان آسان می کند. اما ظروف ملامینه فقط بشقاب و فنجان نیستند. همچنین می‌توانید برای خرید سرویس ملامین کلیک کنید.

انواع کاسه ملامین ، کاسه سس ، سینی یا حتی چوب ملامین وجود دارد. کارد و چنگال ملامینه را می توان در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها نیز تهیه کرد که باعث می شود این محصول مورد استفاده گسترده قرار گیرد. استفاده از این سرویس های ملامینی می تواند بسیار مفید و کار راه انداز باشد.

سرویس ملامین شیرکوه یزد

سرویس ملامین چیست؟

ملامین پلاستیکی فشرده شده است. این یک ترکیب صنعتی آلی است که از ترکیب رزین ملامین با مواد تقویت شده ساخته شده است. این بدان معناست که می توانید از آن برای استفاده روزانه و مصرف زیاد استفاده کنید.

سرویس ملامین برای سلامتی مضر است؟

بسیاری از گزارش ها خطرات سلامتی ظروف ملامین را زیر سوال می برند. با این حال ، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) گزارشی در مورد ایمنی و خطرات استفاده از چنین ظروفی منتشر کرده و اعلام کرده است که پلاستیک ها خطری برای سلامتی ندارند.

مطالعات نشان می دهد که مواد شیمیایی موجود در ملامین به غذا منتقل نمی شوند مگر اینکه مواد غذایی را درون آن تا 160 درجه فارنهایت یا بالاتر گرم کنید. برخی از محصولات ملامین حاوی مقدار قابل قبولی از BPA هستند که مضر نیست. با این حال ، بسیاری از مارک ها ظروف ملامین بدون BPA تولید می کنند. علاوه بر این ، بسیاری از محصولات ملامین مورد استفاده در آشپزخانه دارای گواهینامه NSF هستند.

ملامین عایق غیر رسانا است ، به این معنی که اگرچه می تواند درجه حرارت بالاتری نسبت به سایر ظروف پلاستیکی را حفظ کند ، اما تغییر دما به مدت طولانی نیاز دارد. بنابراین ، هنگام سرو غذای گرم در محصولات ملامینه ، ظرف گرم نمی شود و تا حدی سرد می شود. از آنجا که ملامین در برابر حرارت مقاوم است ، شیر گرم نیز ملامین است.

خرید سرویس ملامین یزد

در کجا ها باید ازسرویس ملامین استفاده کرد؟

به دلیل کاربرد زیاد سرویس ملامین ، می توانید از آنها برای بسیاری از تنقلات ، مهد کودک ها ، غذاخوری ها و غیره استفاده کنید. طراحی این ظروف مانند سرامیک است که حتی در پذیرایی های شیک نیز قابل استفاده است. ملامین در نتیجه قدرت و سبکی خود به یکی از محبوب ترین و مناسب ترین راه حل ها برای سفره های غذا و جاهای دیگر تبدیل شده است.

نمونه هایی از ملامین وجود دارد که از نظر طراحی مشابه ظروف سرامیکی دست ساز است و برای رستوران ها مناسب است. به دلیل مقاومت ملامین در برابر شکستگی ، از این ظروف برای پذیرایی پیش غذا در رستوران های بیرونی ، سواحل و کنار استخر استفاده می شود.

ملامین کاربردهای زیادی دارد که حتی برخی از آنها را می توان در رستوران های مکزیک یافت. ملات های ملامینه که دقیقاً شبیه فنجان ها و کاسه های سنتی هستند اما وزن کمتری دارند و گران ترند و همچنین ظروف مناسب برای استفاده در رستوران ها و کوره های چینی با الهام از طرح های سنتی آسیایی.

ده ها مدل سرویس غذاخوری ملامین ، مشابه ظروف چینی و سرامیکی با الگوی ساده وجود دارد و شما می توانید طرحی مناسب برای رستوران خود انتخاب کنید. ظروف ملامینه بسیار متنوع است و هیچ طرحی از ظروف چینی و ظروف دیگر که مواد ملامینه نداشته باشند وجود ندارد.