حسینی از داوری ضربه خوردیم چرا دروازه بان استقلال اخراج نشد


تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان از داوری ضربه خورد و بازی را به استقلال باخت، سنگربان استقلال باد از داور کارت کارت قرمز می‌گرفت اما این اتفاق رخ نداد.


به گزارش ایرنا،«مجتبی حسینی» سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی پیکان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: امروز ما مستحقق شکست نبودیم و فوتبال روز خوبش را به ما نشان نداد،


وی افزود: ما به دنبال یک نمایش قوی بودیم و آن را به اجرا گذاشتیم، علیرغم اینکه بازی را بدون دلیل به عقب انداختند بهانه‌گیری نکردیم.


سرمربی پیکان خاطر نشان کرد: فرصت‌ها و موقعیت‌های خوبی را در این مسابقه برای گلزنی خلق کردیم اما با بدشانسی از دست رفت، این فرصت‌ها می‌توانست برنده مسابقه را تغییر دهد.


حسینی تصریح کرد:من درباره داوری حرف نمی‌زنم اما می‌خواهم امروز حرف بزنم، دروازه‌بان استقلال امروز در بازی فرصا عالی و صد در صد پیکان را گرفت اما داور به راحتی از کنار آن گذشت؟ چرا؟


وی تاکید کرد: اگر بازیکن یک کارت پیکان دو بار جلوی حملات استقلال را می‌گرفت داور چه برخوردی را با او انجام میداد؟ بازیکن شماره ۹ استقلال که یک کارت زرد داشت، دو بار خطای عمد کرد و جلوی حمله را گرفت اما داور راحتی چشمانش را بست.


سرمربی پیکان در پایان گفت: سنگربان استقلال در دقیقه ۵۷ باید از زمین اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد، حق تیم جوانی که با کمترین حاشیه و قرارداد زحمت می کشد را ضایع می کنند و از داور ضربه خوردیم.


تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود از سد پیکان عبور کند.