تیم فوتبال مس رفسنجان پدیده مشهد را شکست داد


مشهد- ایرنا- تیم فوتبال مس رفسنجان با نتیجه سه بر یک مقابل میزبان خود، تیم پدیده مشهد به پیروزی دست یافت.


تیم فوتبال پدیده مشهد در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر شنبه در هوای بارانی این شهر و در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) میزبان تیم مس رفسنجان بود.


پیش از این مسابقه تیم فوتبال پدیده از مجموع ۱۶ بازی و با کسب پنج امتیاز در رتبه آخر و تیم مس با ۲۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار داشت.


نیمه نخست این مسابقه با حملات متعدد تیم مهمان آغاز شد تا اینکه تیم مس در دقیقه ۲۱ با ضربه سر گادوین منشا به گل نخست دست یافت و این نیمه با همین تک گل به پایان رسید. نیمه دوم این مسابقه هم با حملات تیم مس دنبال شد و در دقیقه ۵۸ سیدمهدی حسینی با شروع یک حرکت انفرادی از میانه زمین و یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، دومین گل تیم مهمان را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۷ هم مجید نصیری با استفاده از ضربه کرنر ارسالی، گل سوم تیم مهمان را وارد دروازه پدیده میزبان کرد.


تیم پدیده در دقیقه ۸۶ روی اشتباه دروازه‌بان تیم حریف، توانست توسط رحمان جعفری یکی از گلهای خورده را جبران کند و این مسابقه در نهایت با سه گل تیم مس و تک گل تیم پدیده پایان یافت.


قضاوت این مسابقه را امیرسامان سلطانی بر عهده داشت و فرزاد بهرامی همراه با امید افخمی او را در امر قضاوت کمک کردند.


تیم پدیده در دیدار بعدی خود روز ۲۹ بهمن با نفت مسجد سلیمان دیدار خواهد کرد و تیم مس رفسنجان نیز در این روز میزبان تیم فولاد خواهد بود.