تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی در همدان جهادی و شبانه


همدان – ایرنا – مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: دولت سیزدهم کار جهادی در زمینه آبرسانی به همدان انجام داد که رسانه ها در انتقال این حجم از خدمات، تلاش موثر و ارزنده ای دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار عبدی روز شنبه در شورای اطلاع رسانی استان همدان اظهار داشت: به دنبال بروز مشکل کم آبی در شهر همدان، در گام نخست نسبت به تشکیل میز با حضور کارشناسان زبده و توانمند رسانه ای با هدف تولید محتوا در این خصوص و اطلاع رسانی به موقع اقدام شد.


تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی در همدان، جهادی و شبانه روزی است


وی اضافه کرد: در این راستا مسئولان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان همدان نیز در این میز حاضر شده و آمار و اطلاعات مورد نیاز را بی کم و کاست در اختیار رسانه ها و مردم قرار دادند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: محتواهای باز نشر شده در فضای مجازی توسط یک تیم ۱۰ نفره تهیه شد ضمن اینکه ۳۰۰ خبر، یادداشت، تحلیل نیز تنها در خبرگزاری های استان با موضوع آب طی یکماه گذشته منتشر شده است.  


عبدی با بیان اینکه میزان تولیدات خبری صدا و سیما مرکز همدان دراین خصوص ۱۸ هزار دقیقه بوده است، گفت: به منظور مدیریت صحیح افکار عمومی، از تجربه استان های اصفهان و شهرکرد به واسطه درگیری با این مشکل استفاده شد که در این باره فضای رسانه ای این استان ها رصد و پایش شد.


به گفته وی، رمز موفقیت این استان ها در تولیدات خبری، برجسته کردن خدمات در حال اجرا بود به گونه ای که مردم اطمینان حاصل کردند که مسئولان و خادمان مردم در حال تلاش برای رفع مشکل آب هستند و این موضوع موجب برقراری آرامش شد. 


مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، شکل گیری نذر آب را از دیگر برنامه های مناسب دانست و گفت: هیچ مصاحبه منفی در یکماه گذشته با محوریت آب «وایرال» و «ترند» نشده است بلکه صحبت های استاندار همدان در زمینه خویشتنداری مردم بیشترین بازتاب خبری را داشته است.


عبدی با قدردانی از همکاری رسانه ها در مدیریت افکار عمومی با انتقال صحیح مطالب، ادامه داد: این مدت تیتر مساله سازی در صفحه یک رسانه ها را شاهد نبودیم در حالیکه رسانه ها ظرفیت استفاده از تیترهای جنجالی را داشتند اما با درایت، این موضوع را  مدیریت کردند.


وی گفت: این مسائل موجب بی توجهی به مطالبات مردم و مسدود کردن فضای مطالبه گری نشد چرا که جلسه ای با حضور مسئولان حوزه آب و ۵۰ مطالبه گر برگزار و در این نشست مسئولان به شبهات و دغدغه های افراد مطالبه گر پاسخ دادند.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گفت: چگونگی اطلاع رسانی مشکلات مردم بسیار با اهمیت است و اگر اطلاع رسانی درباره مشکل آب به خوبی مدیریت نمی شد این موضوع می توانست به یک چالش تبدیل می شد. 


مسعود ویژه اضافه کرد: در کنار تلاش مسوولان، صبوری، همراهی و کمک مردم ، کار رسانه ای بسیار شایسته‌ای انجام شد و هم اینک نیز طرح آبرسانی به همدان در مراحل پایانی قرار دارد.



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما