تدابیر وزارت خانه های نفت و نیرو در زمینه متعادل سازی مصرف گاز


تهران-ایرنا-نماینده مردم کاشمر گفت: با تدابیر صورت گرفته توسط وزارت خانه های نفت و نیرو در زمینه متعادل سازی مصرف گاز پرمصرف ها، تعرفه آنها افزایش یافته تا در این زمینه به مردم اجحاف نشود و همه بتوانند به گاز دسترسی داشته باشند و از آن بهره ببرند.


حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: متاسفانه در کشور ما فرهنگ بهینه سازی مصرف سوخت آنچنان که باید فراگیر نیست و میزان مصرف و هدررفت انرژی بسیار زیاد است.


وی افزود: همچنین مسائل زیرساختی و عدم اعتقاد برخی از سیاسیون به ظرفیتهای داخلی مزید بر علت بوده و منجر به این شده که در سالهای گذشته شاهد مشکلاتی در تأمین سوخت مصارف خانگی و نیروگاهها باشیم.


وی تاکید کرد: با تدابیر صورت گرفته توسط وزارت نفت و نیرو در زمینه متعادل سازی مصرف گاز پرمصرف ها، تعرفه آنها افزایش یافته تا در این زمینه به مردم اجحاف نشود و همه بتوانند به گاز دسترسی داشته باشند و از آن بهره ببرند.


نماینده کاشمر بیان کرد: دولت سیزدهم با تجهیز نیروگاهها و توسعه طرحهای حوزه انرژی می بایست مسیر کشور را در زمینه عرضه و تقاضای انرژی در مسیری قرار دهد که شایسته کشوری باشد که دارای یکی از بیشترین ذخایر گاز و نفت در دنیا است.