تجهیزات آموزشی نفیس صنعت هنرمند


http://nafis-co.com/images/services/pic2.jpg

تجهیزات آموزشی نفیس صنعت هنرمند

در سال های اخیر با تغییر در رویکرد های آموزشی وبا توجه به روش های تدریس نوین و تغییر سیستم معلم -محور به سیستم دانش آموز- محور که مستلزم فعالیت بیشتر دانش آموزان در محیط کلاس هاست، نیاز به درک جدید از چیدمان میز و صندلی به عنوان یکی از مهمترین عناصر برای تشدید یا تضعیف فعالیت دانش آموزان و معلمان احساس می گردد. چیدمان میز وصندلی کلاس به سبب ساختار خود می تواند فعالیت در پی آن فرایند یادگیری را تقویت و یا تضعیف نماید. بنابراین نیاز به درک رفتارهای حاصله از انواع چیدمان برای سازماندهی فضا های کلاس درس برای معلمان و طراحان محیط های آموزشی ضروری است. این مقاله بر آن است که نقش و قابلیت های مختلف چیدمان میز و صندلی کلاس های درس که از عوامل مهم در چگونگی طراحی، ، سازماندهی و در نهایت مطلوبیت کلاس های درس است، شناسایی گردد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی تحلیلی و روش جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای، اسنادی و همچنین از راه مشاهده و تحلیل نقشه های رفتاری از کلاس های درس بوده است. بر اساس این پژوهش قابلیت های مختلف چیدمان میز و صندلی در رشد اجتماعی، نوع تعامل و رفتار دانش آموزان و معلمان، فعالیت و بالاخص یادگیری در کلاس های درس شناسایی گردید و راهکار هایی را در جهت طراحی و سازماندهی فضاهای کلاس درس برای معلمان و طراحان محیط های آموزشی ارایه شده است.

http://nafis-co.com/images/services/pic3.jpg

شركت نفس صنعت هنرمند مفتخر است كه در طول سالهاي فعاليت خود بیش از دهها مركز آموزشی را تجهيز نموده است. کارشناسان مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات تمامی مشتریان گرامی هستند.

فروش تجهیزات آموزشی مدارس تجهیزات کمک آموزشی با بهترین کیفیت و بالاترین مقاومت جهت استفاده دانش آموزان ساخته و تولید گردید است.

برای خرید تجهیزات آموزشی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر دستگاه باید چه قابلیت هایی را دارا باشد تا نیاز شما را برآورده سازد.