تبیین مکتب امام خمینی ره برای نسل جدید یکی از مصادیق بارز جهاد


تهران – ایرنا – معاون اول رئیس جمهور در حاشیه نماز جمعه ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران ، تبیین مکتب امام خمینی(ره) برای نسل جدید را یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین خواند و بر گسترش آموزه‌های انقلاب و رهبری تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در حاشیه نماز جمعه ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، تبیین مکتب امام خمینی(ره) برای نسل جدید را یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین خواند و بر گسترش آموزه های انقلاب و رهبری تاکید کرد. 


محمد مخبر با اشاره به برگزاری متفاوت مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در شرایط کرونایی خاطر نشان ساخت: مردم انقلابی ایران در هر شرایطی برای دفاع از آرمان ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پای کار بودند و حتی در همین شرایط سخت کرونایی نیز با رعایت همه پروتکل های بهداشتی با حضور خود نشان دادند در کنار رهبری ایستاده‌اند.


معاون اول رئیس جمهور سالگرد پیروزی انقلاب را جشنی ملی خواند که ستارگانش، جوانان، سرداران و دانشمندان شهید هستند.


وی افزود: هر جشن سالگرد پیروزی انقلاب، یک جشن شکرانه برای ملت‌های مقاوم منطقه است و جشن پیروزی انقلاب، تلخ ترین روز برای آمریکاست. رژیمی که می‌خواست با کشتار مردم در کودتای ۲۱ بهمن، جلوی خواست ملت بزرگ ایران بایستد اما با حضور مردم در صحنه، بزرگترین پروژه استعماری‌اش در منطقه شکست خورد.


معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش‌ اثرگذار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف و همراهی مستمر آنان با نظام جمهوری اسلامی ایران همواره خار چشم دشمنان و قدرتهای سلطه‌گر بوده است. امام (ره) و مقام معظم رهبری هنر بزرگ به صحنه آوردن مردم را به همه ما یاد داد و این مسیر تنها راه حرکت و پیشرفت ایران اسلامی است.


مخبر تصریح کرد: دولت سیزدهم مصمم است با اتکاء به حضور و مشارکت مردم در بخش‌های مختلف، مشکلات و مسائل فراروی کشور و در رأس آن مشکلات معیشتی جامعه را مرتفع کند و باورم این است که تنها و تنها با حضور و مشارکت جدی مردم است که قادر خواهیم بود بر مشکلات و مسائل کشور غلبه کنیم.


وی آینده ایران اسلامی را با دولت جدید مردمی روشن خواند و اظهار امیدواری کرد در جشن بعدی سالگرد پیروزی انقلاب، کام مردم با دستاوردهای دولت مردمی شیرین‌تر شده باشد.