برهانی امیدوارم در مسیر واگذاری استقلال سنگ اندازی نشود


تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به نگرانی‌های جزئی خود در مورد فرآیند خصوصی‌سازی این باشگاه، ابراز امیدواری کرد که در این مسیر سنگ‌اندازی نشود.


آرش برهانی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی خصوصی‌سازی باشگاه استقلال با حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی سازی گفت: از این اتفاق واقعا خوشحالم و همانطور که رییس سازمان خصوصی سازی گفت، این اتفاق ۱۵ اسفند رخ خواهد داد. البته تردید جزئی او کمی باعث نگرانی من شد؛ با این حال امیدوارم این اتفاق بعد از سال‌ها بیافتد.


وی در پاسخ به این پرسش که کدام بخش از صحبت‌های قربان‌زاده محل تردید بود، اضافه کرد: آقای قربان‌زاده گفت «۱۰ ضربه شمشیر دیگر مانده است؛ همیشه سنگ‌اندازی‌هایی اتفاق می‌افتاده و امیدوارم این بار سنگ اندازی نشود».


برهانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر نحوه فعالیت و کمک پیشکسوتان استقلال در فرآیند خصوصی‌سازی و اینکه آیا آنها می‌توانند سهم داشته باشند یا خیر، افزود: بهتاش فریبا در این مورد توضیح داد که باید برای پیشکسوتانی که تاریخ‌ساز بودند، سهمی به طور رایگان اختصاص پیدا کند که باید بعد از ۱۵ اسفند، پیش‌بینی‌های این موضوع نیز انجام شود.


پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به اینکه آیا ممکن است بار دیگر خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها در حد حرف مانده و عملی نشود نیز گفت: باید تا ۱۵ اسفند منتظر بمانیم. واگذاری تنها ۱۰ درصد سهام باشگاه کم است اما برای شروع خیلی خوب است و با واگذاری ۱۰ درصد، ادامه فرآیند هم راه می‌افتد.