بررسی گزارش حادثه متروپل آبادان با حضور وزرای کشور و شهرسازی


تهران- ایرنا-بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد علت فروریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۵ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور  ۲۲۴ تن از نمایندگان آغاز شد.


در این نشست قرار است سوال مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس و تعدادی دیگر از نمایندگان از بهرام عین اللهی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.     


 همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل آبادان در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود و از احمد وحیدی وزیر کشور و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی دعوت شده تا در این جلسه حضور یابند.   


گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی برتصویب تقاضای تحقیق وتفحص ازعملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.           


 همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی ،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری و گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در این نشست بررسی می کنند.