برخی به بهانه جلوگیری از ۲ قطبی شدن جامعه در پی ممانعت از امر


اصفهان – ایرنا – آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: برخی به بهانه جلوگیری از ۲ قطبی شدن جامعه، می‌خواهند مانع امر به معروف و نهی از منکر شوند در حالی که ۲ قطبی کردن در مسائل سلیقه‌ای معنا پیدا می‌کند نه در جایی که دین هدف قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، آیت الله خاتمی روز سه‌شنبه در مجمع مبلغان ماه محرم در گلستان شهدای اصفهان افزود: انقلاب اسلامی برابر لیبرال دموکراسی غرب و سوسیال دموکراسی شرق، مردم‌سالاری دینی را به جهان ارائه کرد و لذا بغض این انقلاب را دارند و دست از سر ما برنخواهند داشت مگر اینکه قدرتمند باشیم  و بدانند زورشان به ما نمی‌رسد.
عضو  مجلس خبرگان رهبری به ضرورت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را واجب فوری و ضروری دانستند زیرا دشمن با ابزار فضای مجازی که کلید آن دست آمریکاست، به شدت ضد تبیین فعالیت دارد.
وی تصریح کرد: اینکه می‌گویند این دولت هم همانند دولت‌های قبلی است اشتباه است چون هویت این دولت با دولت قبل متفاوت است ؛ برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: میزان رشد اقتصادی به چهار درصد رسیده است البته مشکلات هم هست چون این‌ دولت در حال جراحی نظام اقتصادی است و بدانید نتیجه آن سامان یافتن عزتمندانه اقتصاد مقاومتی است.
عضو خبرگان رهبری گفت: تاکنون ۶ کودتا از جمله کودتای نقاب قرار بود انقلاب را از بین ببرد ولی به برکت خدا همه در نطفه خفه شد
وی با اشاره به حمایت مردمی از دولت، گفت: در قصه بنزین چه آشوب‌ها شد ولی مردم به واسطه نجابت و ایمان به خدمتگزاری دولت در مقطه کنونی و برغم تلاش‌های دشمن برای آشوب، آن اتفاقات رخ نداد.
آیت الله خاتمی خطر ارتجاع را جدی توصیف کرد و گفت: بازگشت به دوران طاغوت خطر بزرگی است که باید مراقب بود و مرتجعان کسانی هستند که می‌خواهند ارزش‌های دوران طاغوت از جمله بی‌حجابی را ترویج کنند؛  بی‌حجابی بی تردید از جلوه‌های ارتجاع است زیرا مسأله حجاب از مسلمات است و برخی شبهه می‌کنند که امامان جمعه مسأله بی‌حجابی را مطرح می‌کنند تا گرانی ها را بپوشانند در حالی‌که این دروغ است زیرا بیشترین فریاد را در خصوص گرانی‌ها ائمه جمعه زده‌اند.
امام جمعه موقت تهران همچنین سکولار شدن روضه و هیات‌ها، تضعیف مسوولان، از دست دادن هویت انقلابی، القای اینکه انقلاب به بن بست رسیده است، جنگ روانی دشمن، رو در رو کردن مردم با انقلاب و اغتشاش را از دیگر برنامه‌های دشمن دانست.
وی در خصوص قیام‌ امام حسین (ع) گفت: با ۲ روش بیان سِیر تاریخی و زندگی‌نامه‌ای و بیان سیره تحلیلی و چرایی اقدامات، سخنان و کلام امام حسین (ع) می توان به قیام عاشورا پرداخت ولی روش دوم همان روش تحلیلی قرآن در بیان قصص انبیای الهی است. 
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اینکه همه ظالمان رفتند ولی امام حسین (ع) و قیام ایشان باقی ماند، به واسطه آن است که امام حسین (ع) همه داشته‌هایش در راه خدا تقدیم کرد و ماندگار شد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: سه منبع تاریخ، سخنان و نامه‌های امام حسین (ع) و زیارتنامه‌ها مثل زیارت عاشورا و زیارت اربعین برای شناخت قیام‌ عاشورا لازم است ؛  زیارت عاشورا دارای ۳۰ بار تبری و ۲۵ مرتبه تولی است، به این نکته هدایت می‌کند که عاشورایی باید حد و مرز داشته باشد.
امام جمعه موقت تهران گفت: کسی نمی‌تواند ادعای محبت ولایت داشته باشد ولی در کلام خود از ادبیات انقلاب مثل بصیرت، جهاد تبیبن، فتنه، نفوذ و امثال آن استفاده نکند.
 مجمع مبلغان ماه محرم با حضور یک هزار نفر از مبلغان ماه محرم روز سه‌شنبه در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
 


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت