بازگشت لمپارد با درهم کوبیدن لیدز توقف برنتفورد در حضور ۸ دقیقه


تهران – ایرنا – تیم فوتبال اورتون بعد از شکست مقابل نیوکاسل، این بار با سه گل از سد لیدزیونایتد گذشت تا اوضاع این تیم کمی در جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس بهتر شود.


به گزارش ایرنا، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام سه دیدار همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدار اورتون موفق به شکست لیدزیونایتد شد.


شاگردان فرانک لمپارد که هفته گذشته با نتیجه سه بر یک به نیوکاسل باخته بودند، این بار در ورزشگاه خانگی خود یعنی گودیسون پارک با سه گل از سد لیدزیونایتد گذشتند تا کمی شرایط آنها بهبود پیدا کند.


شیموس کولمن(۱۰)، مایکل کین(۲۳) و ریچارلیسون(۷۸) گلزنان تافی ها در این مسابقه بودند و باعث شدند تا آبی پوشان بندر لیورپول با ۲۲ امتیاز در رده شانزدهم قرار بگیرند و فاصله آنها با لیدز به یک امتیاز کاهش پیدا کند.


مردان مارچلو بیلسا که در این فصل نمایشی دور از انتظار داشتند با تحمل دهمین شکست خود در این فصل ۲۳ امتیازی ماندند و در ره پانزدهم قرار گرفتند.


فراموش نکنیم که لیدز یک بازی بیشتر انجام داده است.


بازگشت لمپارد با درهم کوبیدن لیدز/توقف برنتفورد در حضور ۸ دقیقه ای قدوس


واتفورد یازدهمین هفته بدون برد را هم پشت سر گذاشت. آنها در سومین هفته ای که روی هاجسون را روی نیمکت خود داشتند با دو گل به میهمان خود برایتون نتیجه را واگذار کردند تا با تحمل شانزدهمین باخت این فصل با ۱۵ امتیاز رتبه نوزدهم را برای خود داشته باشند. البته آنها برنلی را پشت سر خود دارند که سه بازی کمتر انجام داده است.


گلهای شاگردان گراهام پاتر توسط نیل موپی و آدام وبستر در دقایق ۴۴ و ۸۳ زده شد تا برایتون با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای بگیرد.


دیگر دیدار برگزار شده بین برنتفورد و کریستال پالاس بود که با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید. شاگردان پاتریک ویرا با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفتند و برنتفورد در ادامه روند نزولی خود با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد. برنتفورد ۲۵ بازی را تا به اینجا انجام داده و همین مساله باعث می شود تا آنها در صورت انجام شدن دیدارهای عقب افتاده رقبا حداقل یکی ۲ پله سقوط کنند.


سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد نیز از دقیقه ۸۲ به زمین آمد و نتوانست برای تیم خود مفید باشد.



تهران- ایرنا- لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس با برتری تیم‌های مطرح لیورپول و آرسنال ادامه یافت.