بازدید سرزده رییسی حاشیه امن مدیران بی مسئولیت خودرو سازی را


نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: این بازدیدهای سرزده حاشیه امن مدیرانی که به دنبال تخلف و یا عدم انجام مسئولیت خود هستند را از بین می‌برد و این مدیران  به انجام وظایف قانونی خود وامی‌دارد.


جعفر قادری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو گفت: اقدام آقای رئیسی در بازدید سرزده از شرکت ایران خودرو اقدامی قابل تحسین و حمایت و تقدیر است.


نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: این بازدیدهای سرزده حاشیه امن مدیرانی که به دنبال تخلف و یا عدم انجام مسئولیت خود هستند را از بین می‌برد و این مدیران  به انجام وظایف قانونی خود وامی‌دارد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته رویکرد آیت الله رییسی اصلاح ایرادات در روند کار است تا خدمات به مردم به نحوه احسن انجام شود،  رویکرد و نگاه ایشان پدرانه است و همانطور که گفتم هیچگاه به دنبال مچ‌گیری از مدیران نیست.


قادری خاطر نشان کرد : یکی از نکات مهمی که آقای رئیسی در دستورات و در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد رفع انحصار در تولید خودرو در کشور است. تولیدکنندگان خودرو در کشور پشت دیوارهای حمایت‌های تعرفه ای هر خودرویی را که بخواهند می توانند با هر قیمتی به مردم عرضه کنند.


وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که آقای رئیسی به آن اشاره داشت افزایش ۵۰ درصدی تولید و عرضه خودرو در سال آینده است واقعیت این است که افزایش کیفیت خودرو همزمان باید با افزایش کمی همراه باشد و گرنه عرضه خودروی با کیفیتی که نتواند نیاز مردم و بازار را تامین کند مشکل را حل نخواهد کرد و افزایش کیفی و کمی خودرو باید در کنار هم دیده شود.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از نکات مهم در بحث خودروسازی کشور این است که خط تولید های قدیمی کنار گذاشته شود و خط تولید ماشین های جدید به روز و با مصرف پایین جایگزین خط تولید ماشین های قدیمی شود که آقای رئیسی نیز در یکی از دستورات خود به این نکته اشاره کرده است.


قادری خاطرنشان کرد : دولت برای اینکه بتواند به وظیفه نظارتی خود عمل کند، باید تمام سهام خود را واگذار کند و دیگر در مدیریت شرکت‌های خودروسازی نقشی نداشته باشد و این کار در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی باید انجام شود.